Eva schreef:Nette cijferlijsten allemaal hoor!
Kon je niet over mij zeggen op het vmbo
Ben nooit zo'n trouwe schoolganger geweest.
Ga morgen solliciteren voor een nieuwe baan, ben benieuwd!
Succes morgen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

EstelleS schreef:Gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd, Fenijro_tani!
Succes morgen Eva!
Heb nog iets gelezen over cijferlijsten. Jullie staan er netjes voor! Bij mij is het zesjescultuur.
NL: 6,4
Duits: 6,1
Engels: 7,3
Geschiedenis: 6,7
Wiskunde: 6,9
Biologie: 6,0
Economie: 6,2
Maatschappijleer: 5,5
Verder niet echt veel blijven hangen. Heb overigens wel alles bijgelezen, maar jullie gaan een beetje hard.
. Saab99 schreef:Ik zou me ook willen melden, ik zit op het vmbo-tl en ik ben aangenomen op aventus Deventer voor de opleiding klinisch-chemisch(of biologisch medisch) analist, een niveau 4 opleiding.
Mijn cijferlijst is als volgt:
Nederlands 6,3
Engels 8,4
Economie 5,2
Handenarbeid 6,5
Wiskunde 7,8
Biologie 6,7
Natuurkunde 7,0
Rekentoets 9
En gym 6,5
? Saab99 schreef:Ik zou me ook willen melden, ik zit op het vmbo-tl en ik ben aangenomen op aventus Deventer voor de opleiding klinisch-chemisch(of biologisch medisch) analist, een niveau 4 opleiding.
Nederlands 6,3
Engels 8,4
Economie 5,2
Handenarbeid 6,5
Wiskunde 7,8
Biologie 6,7
Natuurkunde 7,0
Rekentoets 9
En gym 6,5
Dizzy505 schreef:Welkom, inderdaad dezelfde vraag!
Hier ook weer minder leuk paarden nieuws, zojuist moeten afstappen en voor mn veiligheid voorlopig niet meer rijden..
.
.
.

spookyskippy schreef:Saab99 schreef:Ik zou me ook willen melden, ik zit op het vmbo-tl en ik ben aangenomen op aventus Deventer voor de opleiding klinisch-chemisch(of biologisch medisch) analist, een niveau 4 opleiding.
Nederlands 6,3
Engels 8,4
Economie 5,2
Handenarbeid 6,5
Wiskunde 7,8
Biologie 6,7
Natuurkunde 7,0
Rekentoets 9
En gym 6,5
Welkom!
Als analist onderzoek je wat in het laboratorium(bloed, voedsel, bacteriën, medicijnen) https://gezondheidszorg.rocmn.nl/opleid ... st-bol-mbo
Waarom is iedereen zo goed in Engels![]()

morgen heb ik mijn mondeling waar ik op het moment druk aan zit te werken. LiannePuthzy schreef:ik meld mij ook.
ik zit nu al op t mbo, maar vind e opleiding toch niet leuk, loop nu stage en t is allemaal veels te technisch.
weet nog niet wat ik ga doen, het liefst iets in de richting van reizen
.xsensibel schreef:Mag ik mij ook melden?
Momenteel 4 VMBO-GL en na mijn examens ga ik naar het Grafisch Lyceum Rotterdam, richting AV-Productie
) ?spookyskippy schreef:Saab99 schreef:Ik zou me ook willen melden, ik zit op het vmbo-tl en ik ben aangenomen op aventus Deventer voor de opleiding klinisch-chemisch(of biologisch medisch) analist, een niveau 4 opleiding.
Nederlands 6,3
Engels 8,4
Economie 5,2
Handenarbeid 6,5
Wiskunde 7,8
Biologie 6,7
Natuurkunde 7,0
Rekentoets 9
En gym 6,5
Welkom!
Als analist onderzoek je wat in het laboratorium(bloed, voedsel, bacteriën, medicijnen) https://gezondheidszorg.rocmn.nl/opleid ... st-bol-mbo
Waarom is iedereen zo goed in Engels![]()
. Dizzy505 schreef:Welkom, inderdaad dezelfde vraag!
Hier ook weer minder leuk paarden nieuws, zojuist moeten afstappen en voor mn veiligheid voorlopig niet meer rijden..
Dizzy505 schreef:Uhm lang verhaal,
Ik rijd ik denk ondertussen denk ik 10 maanden een westernpony van nu bijna 5 jaar. Genaamd Callito zal hem nu even hij noemen. Hij heeft een erg appart karakter, in het begin ging het allemaal super hij had een tijd niet gelopen en ik heb iedere week prive les en het ging verrassend goed. Pony zet geen stap verkeerd.Een tijd geleden begon hij te "hangen" als hij op de poetsplaats stond net zo lang tot hij los was toen hij niet los kwam is dat gestopt en nu sinds ik denk 4/5 maanden begon hij te bokken, altijd al hij het ergens niet mee eens was deed hij wel appart maar toen begond hij met bokken dat werd erger, ik heb gelukkig een goeie zit en blijf altijd zitten. Iedere keer goed afgesloten en het ging beter. Hij bokte nog wel maar niet meer 200 keer in een uur, vorige week heb ik nog heerlijk gereden. Hij 'stampt altijd heel erg hij wilt hard lopen en zet hard zijnvoeten neer. En hij mag niet harder als harde stap hij mag niet uit zich zelf draven. Hard stappen ondertussen wel maar niet draven zonder ht signaal. Een paar maanden geleden begon hij weer en nu ook met steigeren, toen heeft hij een paar weken terug zo hoog gesteigerd dat hij bijna omklapte omdat het ongecontroleerd gaat. Vorige week even een paar bokken niet ernstig omdat hij het niet met me eens was maar verder gewoon normaal. En toen vandaag gewoon gelongeerd en in had les in ga er op zitten en hij word zo vervelend. Gelijk bokken, steigeren en met 4 benen de lucht in. Instructrice belde net met haar dochter die ook in de paarden zit en vertelde het. Ik ondertussen proberen "normaal" te rijden. Na een paar rondjes begon hij alleen maar TE ongecontroleerd te steigeren en bokken dat het zo onverantwoordelijk was dat ik af ben gestapt ik ben niet bang, kans dat ik val ook zeer klein. Maar het is nu zo gevaarlijk dat ik er niet meer op mag.
Hij is al nagekeken door de fisio, en het zadel ligt ook goed. Binnenkort waarschijnlijk door de rontgenscan maar geen mogelijkheid tot normaal vervoeren... Instructrice gaat hem pendelen ben benieuwd wat die zal zeggen. Nu afwachten wat er zal gebeuren. Instructrice denkt of hij is echt gek de meeste paarden geven het na een paar maandjes echt wel op of heel misschien kissen spines of iets anders lichaamlijk. Afwachten helaas.
Oeps te lang verhaal
.
.Dizzy505 schreef:Av productie betekend volgens mij audio visuele productie, dus fotografie en film.
Leuk trouwens welke kant denk je te willen gaan doen? In zat ook te twijfelen die opleiding te gaan doen haha
.
.fenijro_tani schreef:LiannePuthzy schreef:als jullie vragen over t mbo hebben mogen jullie ze gerust aan mij stellen.
Ik weet nu wel al in welke richting iets wil doen, namelijk reizen.
Leuk!
Weet je ook al welke opleiding of twijfel je nog?