Wat is jouw [***]?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:22

Ik ben Sandwich artist *D

Coconut

Re: Wat is jouw baan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:23

Ik ben juf :)

Clau1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:24

Ik heb de opleiding Bedrijfs Administratief medewerker/ Commercieel Adminstratief medewerker gedaan. Vervolgens opleiding Management Assistente.

Daarna iets heel anders. Apothekersassistente opleiding, 3 dagen werken, 2 dagen naar school. Deze opleiding niet af gemaakt.

Vervolgens als secretaresse begonnen bij een assurantiekantoor. Hier werk ik nu al bijna 12 jaar en heb het nog steeds enorm naar mijn zin.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:25

UhNee schreef:

En wt doe je dan?

Clau1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:25

belle_boef schreef:
UhNee schreef:

En wt doe je dan?

Broodjes maken bij subway of boterham express??? :D
Laatst bijgewerkt door Clau1981 op 28-12-15 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

ChevalNoir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:26

Ik werk als grafisch vormgever. Ik wist vroeger niet wat ik wilde worden, behalve paardrijdster.... Dat vonden mijn ouders niet zo'n goed idee.
Ik heb gewerkt in de bediening, boekhouding, als paardrij-instructrice, receptioniste, tekstschrijver.... Ik denk wel dat ik nu het leukste werk heb, maar ik twijfel nog dagelijks! Misschien is 1 ding te eentonig voor mij ;)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:28

F_inley schreef:
fjordnina"
[quote="F_inley schreef:
Ik ben nanny :D

Hiervoor werkte ik op een kinderdagverblijf en bso

Is ook wat ik altijd voor ogen heb gehad

Wat leuk! Ben je dat dan ook geworden via Görtz & Crown of heb je de nanny-opleiding in Engeland gedaan?

Ik ben namelijk ook nanny. Ik werk nu bij een gezin waarmee ik heel Europa doorreis. Zij hebben hun eigen springstal.

Nee ik ben het gewoon met mijn spw papieren ben het ook niet fulltime maar drie dagen per week. Is hier in nl nog een beetje in opmars je hebt hier meer gastouders maar als nanny doe je net wat meer en word je beter betaald.
In september krijg ik er een tweede gezin bij voor de overige dagen.

Wel leuk zo heel Europa door![/quote]

Leuk! Ik ben ook nanny/oppas/gastouder hoe je het wil noemen.

F_inley word je via een gastouderbureau uitgezonden of hoe gaat het bij jou in zijn werking? Omdat je zegt dat je geen gastouder bent.
Ik val gewoon onder de noemer gastouder, maar bepaal wel mijn eigen uurtarief en bespreek met de ouders wat ze willen kwa opvang.[/quote]

Ik werk wel via een nanny bureau mijn uur tarief staat gelijk aan mijn uur tarief via cao van de kinderopvang en omdat ik al vijf jaar meeloop is dat al best wat. Verder is alles in overleg met de ouders

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:29

Ik ben afgestudeerd als sociaal psycholoog (masterdiploma op zak) en heb 1,5 jaar bij een gemeente gezeten als beleidsmedewerker. Dat was niks voor mij en nu werk ik bij een uitgeverij als redacteur.

Dat is echt supertof en ik wil ooit de overstap maken naar fictie, maar ik heb een fantastische baas en werk bij een heerlijk bedrijf, dus voorlopig zit ik goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:30

Ik weet nog steeds niet wat ik wil als ik later groot ben :')

Heb 2 opleidingen (najah 1,5) gedaan (een laboratoriumopleiding en bachelor diergeneeskunde). Als bijbaan jaren als versmedewerker in een supermarkt gewerkt. En nu sinds kort als verkoopmedewerker in een slagerij. Heel gezellig ook qua collega's, maar toch echt niet mijn droombaan. Maar ja hoe nu verder, want geld om te studeren is er simpelweg niet :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:31

Clau1981 schreef:
belle_boef schreef:

En wt doe je dan?

Broodjes maken bij subway of boterham express??? :D

Bij de subway ja. Vind het zo'n belachelijke term, sandwich artist, maar het is wel grappig om te zeggen tegen mensen. :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:32

Als bijbaan werk ik achter de balie/in de kinderopvang van de sportschool en achter de bar op evenementen.

Ben nu tweedejaars Food & Business student en hoop richting marktonderzoek/consumentengedrag te gaan. Dus onderzoeker bij bijv. de Wageningen Universiteit.

Clau1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:34

Sandwich artist klinkt wel erg leuk en interessant in ieder geval :)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:36

Als stage ook geldt: in het kader van mijn Hbo-opleiding loop ik nu stage bij de Rechtbank Noord-Holland. Ontzettend gaaf en erg leerzaam. Zou, als ik afgestudeerd ben, ook graag bij de Rechtbank willen werken (of misschien nog mijn stewardess droom achterna jagen..). Ik werk er nog naast als hostess op feesten en evenementen en af en toe pas ik ook nog op. :)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:36

Matheno schreef:
Ik ben programmeur.
Toen ik 4 jaar was wilde ik schrijver worden 8)7 maar zo rond mn 8e toen ik kon spelen met DOS wilde ik programmeur worden. :)

Nou ja, in zekere zin schrijf je nu ook, maar dan geen boeken ;)

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:41

Ik ben brandweerman en ambulancier, was ergens wel een kinderdroom maar thuis schrokken ze wel even want na een studie rechten hadden ze toch iets anders verwacht ;-)... Beste job ooit, zelfs met alle vooroordelen ivm een vrouw bij de brandweer :-)...

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:47

Ik ben HLO medisch microbiologisch en moleculair analist

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:47

Wij hebben een eigen hotel restaurant, dus eigenlijk altijd aan het werk, of het nou op de zaak is of thuis. Daarnaast ben ik ook nog fulltime mama van een dochter van bijna 8 maanden.
Heel druk bestaan met mijn beestenboel er naast maar verschrikkelijk leuk.

Wou vroeger altijd bij de beredenpolitie. Maar toen ik hoorde dat je eerst 7 jaar bonnen moest schrijven koos ik voor de horeca, en dat doe ik nog steeds met erg heel
plezier

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-15 10:51

Wow wat een verschillende beroepen komen hier langs! Leuk om dat te lezen van iedereen :)

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:00

Annem84 schreef:
Ik werk als product ontwikkelaar bij een groothandel.
Ik maak recepten en stel maaltijden samen voor de zorg, maar ook kant en klaar maaltijden in de supermarkt.

De recepten die we maken maak ik eerst in het klein zelf en vervolgens volgen we het proces als het in groot in de productie gemaakt wordt.

We hebben nu een leuke opdracht van een restaurant keten om wat producten voor hun te maken. Deze ben ik nu mee aan het namaken.

Oh dat is gaaf! Ik ben in september begonnen met de opleiding voedingsmiddelentechnologie in Den Bosch en dat bevalt erg goed.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:01

Ik ben docent op een Paardenhouderij en Paardensport opleiding. Ook erg leuk, maar niet iets wat ik voor ogen had vroeger.

Daarnaast geef ik paardrijles en ben ik dus instructrice.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:10

Picassox schreef:
Ik ben docent op een Paardenhouderij en Paardensport opleiding. Ook erg leuk, maar niet iets wat ik voor ogen had vroeger.

Daarnaast geef ik paardrijles en ben ik dus instructrice.

Dat wil ik ook! Heb meerdere keren gesolliciteerd in Barneveld maar heb geen diploma voor onderwijs (wel orun haha)

Ben nu journalist en schrijf voor het grootste agrarische blad van NL (schrijf over koeien :D )

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:15

Ik ben juf op een basisschool :)

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:17

Ik ben docent biologie op een middelbare school (van vmbo tot VWO).tot nu toe erg leuk, maar educatief medewerker in een dierentuin of onderzoek doen lijkt mij ook erg gaaf!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:21

Ik werk als intercedent voor een uitzendbureau die gericht is op de veterinaire branche.

Dus alle paraveterinair, dierenartsen en veeartsen mogen zich bij mij melden als ze nog een leuke (nieuwe) baan zoeken

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:23

MarjanB schreef:
Dat wil ik ook! Heb meerdere keren gesolliciteerd in Barneveld maar heb geen diploma voor onderwijs (wel orun haha)

Ben nu journalist en schrijf voor het grootste agrarische blad van NL (schrijf over koeien :D )

o, echt! Wist ik niet :D

Ik werk aan de receptie van een hotel..