Ik ben een aantal jaar geleden midden op de parkeerplaats van mijn werk gestruikeld over mijn eigen schoen. Alle mensen die ( grooooot kantoor) bij een raam zaten hebben het gezien en word er nog steeds op aangesproken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Lieke schreef:Mijn grootste sollicitatieblooper was toen ik online een filmpje moest maken om mezelf voor te stellen. Filmpje kon je zo vaak proberen als je wilde. Helaas ik ben geen filmptalent en pas na tientallen Pogingen was het gelukt. Ik wilde het filmpje opslaan, maar toen liep het helemaal mis, filmpje gewist. Ik was inmiddels behoorlijk gefrustreerd en reageerde me boos op de computer af (schelden). Toen verscheen opeens in beeld, bedankt, het filmpje is opgeslagen en verzonden. En ja dat was het filmpje waar ik al scheldend en tierend op
StondIk vind het hilarisch!
Musiess schreef:Toen ik net op de markt werkte bij het verkoop van groenten en fruit. Vroeg een klant naar Kousenband.
Ik heel naief door verwezen naar de sokken kraam verderop!
Iedereen schoot in de lach.. het duurde even voor het me uitgelegd werd dat koussenband een groentensoort was.
Ik heb t nog 6 jaar aan moeten horen.
Paris_ schreef:Niet ikzelf, maar een collega van mij..
Ik heb een tijdje in een friettent gewerkt (bijbaantje) en daar hadden we zo'n softijs machine.
Na sluitingstijd ging die uit en werd dat ijs natuurlijk vloeibaar.
Collega van mij wilde nog een ijsje mee naar huis nemen maar was vergeten dat ie al uitstond..
Dus ze tapt een 'ijsje', maar echt... ze zat van top tot teen onder![]()
Heel de vloer, toonbank, muur, álles.
Ze droeg een bril en niet gelogen, toen ze die afzette zag je gewoon een hele afdruk.
Heb nog nooit zo erg op het werk gelachen als toen.
Mirranda schreef:In een reflex probeer ik dan nog de glasmassa op te vangen die ik dat moment op me af zie komen. Maar geen houden aan natuurlijk
Benfan schreef:Zal het kort houden. Maar ik had diarree.. en liet een scheet. Meer hoef je niet te weten.