Dat is wel super, dat je mag kijken of het wat is. Hier kun je geloof ik geen kluisjes ruilen. Het komt vaak voor dat iemand op de 2e verdieping een kluis heeft en altijd op de begane grond les...dat is niet heel handig helaas
Anoniem
Geplaatst: 18-08-15 20:13
Gloeiende **** wat heb ik toch een rothekel aan boeken kaften.
Ben net begonnen en het ging bij boek 1 al fout, dikke doei.
Hallooo! Ik meld me ook. Ik ben Sanne en zit in 4 gymnasium Ik heb ng/nt profiel met economie en als extra vak Wiskunde D. En ik doe latijn. (Grieks vond ik echt een hel op het laatst)
Sanne, Grieks vond ik ook indd een ramp. Totdat we teksten mochten leren. Dat was chil. Toch voor Latijn gekozen.
Ik heb ook het laagste kluisje, maar vind het helemaal niet zo'n ramp haha. Wel gaan we in onze herfstvakantie verhuizen naar onze nieuwe oude school (2 jaar op de juiste locatie, nu dus 1,5 jaar op tijdelijke locatie en dan weer terug naar de super gave verbouwde locatie ) dus dan krijg ik weer een nieuw kluisje.
MyHu, ik ben ook geen talenwonder, totaal niet. Maar bij ons op school is het zelfs vaak zo dat de dyslecten eerder voor grieks of latijn kiezen, omdat er vaak meer logica in zit dan bij duits/frans etc. (aan bijv. uitzonderingen) en daarnaast hoef je het maar een kant op te leren.
Grieks vind ik maar niks. Nu scheelt het ook dat mijn Grieks leraar vreselijk slecht les gaf. Uiteindelijk voor latijn gekozen, maar ik moet zeggen dat ik de Griekse mythologie wél heel leuk vond.
Jongens ik hou het helemaal niet meer bij het gaat zo snel! Ik denk niet dat ik dit ga bijhouden dit jaar, vooral in de meeleesmodus zal ik blijven denk ik Welkom alle nieuwe mensen! Succes Yvon! Kaften vind ik ook vreselijk, maar eigenlijk vooral omdat je er zo lang bezig mee bent
Ik heb ook altijd een hekel aan kaften maar ik hoorde hier ergens een tip om het met dat doorzichtige geschenkpapier te doen. Heb al 2 keer gehad dat een flesje in mn tas lekte en waterschade aan mn boeken gehad . Gelukkig heb ik er geen boetes voor gekregen
Ik ben ontzettend perfectionistisch met kaften dus het duurt bij mij gerust zo'n twee uur per boek Rekbare kaften zijn dus de ultieme oplossing voor mij.
YvonRondo
Geplaatst: 19-08-15 15:07
Nou ik heb het overleefd hoor... En niet eens omgeslagen! Iemand anders wel haha
Morgen beginnen mijn eerste echte lessen... Van 4/9 op school.
Jaloers op degenen die een moeder hebben die graag wil kaften, mijne begint er dus echt niet aan he
Desiree, moet je er dan niet ook nog duits of frans bij kiezen? Gaaf, kanoën! Ik heb heel veel elastische hoesen, dat scheelt enorm! Ik heb gelukkig nog nooit gehad dat flesjes gingen lekken! Pakjes wel, dus die neem ik niet meer mee hahaha.