Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xFloortjeh schreef:Onze natuurkunde meneer, Engels mevrouw en Nederlands mevrouw, die bakken er niks van
Ik moet nog Geschiedenis, Wiskunde, Grieks en Natuurkunde. De eerste 2 haal ik makkelijk met 2 vingers in mijn neus. De 2 laatste worden echt rot...

Mijn lievelingslerares gaf Nederlands, zij was nog niet zo oud en kon alle stof heel enthousiast overbrengen
Hannah_Kika schreef:xFloortjeh schreef:Onze natuurkunde meneer, Engels mevrouw en Nederlands mevrouw, die bakken er niks van
Ik moet nog Geschiedenis, Wiskunde, Grieks en Natuurkunde. De eerste 2 haal ik makkelijk met 2 vingers in mijn neus. De 2 laatste worden echt rot...
Hahah, Grieks is voor mij ook een baggervak. Wiskunde trouwens ook, en engels, frans, duits...
Wij hebben ook echt een aantal hele slechte leraren rondlopen. Vaak ook zon saaie stem dat er gewoon niet naar te luisteren valt
Bij ons is het niet dat de leraar onze klas niet aankan, maar hij praat alleen over zijn vrouw en kinderenMijn lievelingslerares gaf Nederlands, zij was nog niet zo oud en kon alle stof heel enthousiast overbrengen

Mijn lievelingslerares gaf Nederlands, zij was nog niet zo oud en kon alle stof heel enthousiast overbrengen
[/quote]
[/quote]
mijn NaSk leraar was/is verschrikkelijk! Kan onze klas niet aan stond een x bijna huilend voor de klas...
Best sneu eigenlijk.
k ben er dan niet goed in haha.xFloortjeh schreef:Frans is echt mijn allerslechtste vak, en daar sta ik nog een 7,41 voor
Wiskunde sta ik een 9,92 en Geschiedenis een 9,17.
Rest weet ik niet uit mijn hoofd en Magister is afgesloten.
Ik krijg ook altijd aftrek voor het niet opschrijven van mijn berekening... Als ik het antwoord goed heb dan slaat een berekening toch nergens meer op toch?
[/quoteEE
net als Frans, is zo moeilijk... Spijbelen jullie weleens? 
Naomi_King schreef:Ik snap het vaak wel maar dan nog sta ik geen 9,9Ik krijg ook altijd aftrek voor het niet opschrijven van mijn berekening... Als ik het antwoord goed heb dan slaat een berekening toch nergens meer op toch?

M_nouska schreef:Wiskunde is echt poedersuiker. Ik haat het, kan het niet en die vent kan ook geen orde houden. Blij dat ik dit schooljaar een nieuwe leraar krijg!
Ik ben goed in Duits, maar vind het niet een leuke taalnet als Frans, is zo moeilijk... Spijbelen jullie weleens?