Laura, ik heb zelf E&M mijn maatje heeft N&G. We hebben alleen Nederlands, Engels, Maatschappij en Economie als hetzelfde vak, dus kozen wij voor economie. Het is volgens mij niet verplicht om een v die de ander bijvoorbeeld wel heeft in je eigem profiel te hebben, zolang je maar een deelvraag hebt wat wel met een van jouw vakken te maken heeft. Ik weet niet zeker maar dat zal je dan na moeten vragen.
Ik heb bijna alle cijfers van de toetsweek terug, alleen nog Engels. Echt bagger slecht gemaakt em ga er ook 2 herkansen, moet nog even kijken welke. Ik ben wel over, want sta maar 1 onvoldoende. Ben blij dat ik dit jaar heb afgesloten. Ik baal wel een beetje dat ik zolaat met de toetsweek ben begonnen dus niet zulke fantastische cijfers heb, neem ze namelijk wel mee naar volgend jaar.. stom stom
Zat eraan te denken om iets van onderwerp te kiezen dat met een beetje biologie te maken heeft, iets biologisch ofzo en dan verder met oa economie zegmaar.. maarr daar denken we nog even over na.
. Vraag ook vaak aan mijn vader, zie je me ... worden? en daar krijg ik een heel eerlijk antwoord op