Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus heel goed te doen!
) en teksten schrijven, nieuwsberichten bekijken en communicatietechnieken leren. Natuurlijk ook dingen voor PR leren. Maar ik denk dat schrijven en de maatschappij het belangrijkste is in deze opleiding. Isabel_k schreef:Wat verwachten jullie eigenlijk van het MBO (voor iedereen die echt voor het eerst gaat) en van de nieuwe opleiding?
Van het MBO in het algemeen verwacht ik gewoon zoals hier slechte communicatie tussen de docenten en de leerlingen en tussen de docenten zelf en veel uitval.
Opleiding lijkt mij vooral op de laptop/computer werken (weer, maar dat geeft niet) en teksten schrijven, nieuwsberichten bekijken en communicatietechnieken leren. Natuurlijk ook dingen voor PR leren. Maar ik denk dat schrijven en de maatschappij het belangrijkste is in deze opleiding.
Ohja ik denk ook dat je blind met tien vingers moet gaan typen, maar dat heb ik op deze opleiding al geleerd en dat is heel erg handig want tegen mijn verwachtingen in gaat dat echt sneller.

Bij dat intakegesprek kwam die man nog eens 20 minuten te laat. Hij gaf zelf ook aan dat alles slecht geregeld is en dat het een rommeltje kan zijn. Dat beloofd wat, kan echt niet tegen slechte communicatie