Cas123 schreef:Mij lijkt DA assistente ook heel leuk want ik hou echt van dieren! Heb een complete dierentuin( 4 kippen, 1 pony, 2 honden, 2 cavia's, hamster en binnenkort 2 biggetjes)
Maar kan niet zo goed tegen bloed...... wil iemand iets meer vertellen over DA assistente?
Ik heb net mn examens gehad, en als dat allemaal goed zit start in volgend schooljaar aan dierenarts assistente niveau 4.
En ja ik kan je vertellen, er komt wel wat bloed bij kijken. Niet super erg vind ik zelf. Om mijn keuze te maken tussen paardenhouderij en da assistente heb ik een dagje meegelopen met de DA. Tja en bij een castratie en kleine operaties komt toch wel wat bloed kijken. En ja ook vieze dingen
ik was mee naar een koe met een enorme bult (echt wel 40cm breed) en echt net zo'n voetbal. Kwam echt van alles en nog wat uit
Eerst was ik zwaar overtuigd paardenhouderij, maar naar heel veel denken, en op de intake voor paardenhouderij heel eerlijk aangehoord te hebben wat die opleiding echt inhoud, samen met die persoon op DA assistente gekomen! En ben dr blij mee volgend jaar te beginnen!
Had ik maar zo'n dierentuin zeg! Ik heb thuis een konijn en n hond.
Ik heb mn paard bij een vriendin staan. Daar lopen 6 honden, 4 katten, 2 hangbuikzwijntjes en kippen. Vet leuk
En op t moment 13 paarden/pony's. Maar dat verschilt nogal. Ze beleerd/rijd door voor mensen. Dis soms staan dr 9 en zo ineens 13
) 

) heeft hoor ik het graag!
Ik ga secretaresse doen. 
ik zit gewoon in een rotsituatie op een plek waar ik überhaupt niet wil zitten. Zonder uitdaging en enig toekomstperspectief. 
erg onhandig! Na m'n mavo ben ik toen mbo laboratoriumtechniek gaan doen, maar na twee jaar was ik daar echt klaar mee.. Toen toch naar Barneveld paraveterinair en dat was met twee vingers in m'n neus en veel leuke stages en feestjes