Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
op werk gebied ben ik juist helemaal niet zo, ik pak knelpunten aan. Ik zorg dat ik mijn dingen af hebt voor de deadline. Ik denk eerlijk gezegt dat het ook is omdat mijn keuzes invloed kan hebben op mensen hun leven. In die zin wel of geen incasso B. Juiste informatie verstrekken. Als er vermoeden is van fraude plan van aanpak vaststellen. Maar ook zorgen dat kinderen niet de dupe worden van gescheiden ouders (Denk aan zomaar de polis stoppen en overzetten naar moeder terwijl die uit ouderlijke macht is gezet) Dit kom ik jammer genoeg veel tegen
haha
Jasmijn159 schreef:Nies_ schreef:Ik had vandaag een studiedag, uhh not! Ik heb mijn boeken niet eens gezien.
Op de basisschool deed ik mijn "huiswerk" altijd even snel de ochtend dat we het in moesten leveren in de klas.. Op de middelbare school deed ik het gewoon niet, werkstukken begon ik om 1 of 2 uur 's nachts nog eens aan en voor presentaties flanste ik 's ochtends snel een PP in elkaar..
Schamen doe ik me er zeker niet voor, ik heb gewoon nooit beter geleerd. Ik haalde toch wel minimaal een boven gemiddeld cijfer, dus waarom had ik als kind ooit moeten bedenken dat dat zo niet kan? Eenmaal volwassen is het gewoon een poedersuiker gewoonte die je er niet uit krijgt en heel eerlijk.. Waarom zou ik ook? Ik kom nu ook gewoon mee.
Ga je nog naar school of werk je al? Ik ben namelijk zo bang dat het straks als ik aan het werk ben niet meer iets is waar ik mee weg ga komenWil ook niet betaald worden om niks te gaan zitten doen, dat vind ik echt niet kunnen.
Op mijn werk stel in dingen waar ik geen zin in heb ook wel eens uit, maar het is altijd af als het af moet zijn en de tijd van het uitstellen gebruik ik gewoon om ander werk te doen, dus ik zit geen uren te niksen.
Erin schreef:Goed dat je een planning hebt gemaakt, amyyy55, lukt het dan ook om je er aan te houden?
Ik zit nu enorm te stressen over mijn latijn repetitie, die over vijf minuten begint. Ik heb niet eens naar de tekst gekeken
Lienie_F schreef:ik heb net een hele week vakantie gehad, waarin ik echt een paar grote projecten had kunnen en moeten maken, ik ben iedere dag niet verder komen dan de computer opstarten. Nu loop ik dus alweer hopeloos achter, maar iets doen? ho maar

Strijkplank erbij, laptop mee en vouwen maar. 

jolijn2001 schreef:Je bent iig aal goed op weg Bokworst!
Ik loop 50 opgaven achter voor wiskunde, en heb volgende week een toets erover.
Heb nu besloten dat ik elke dag 10 opgaven doe, dan ben ik ongeveer maandag bij en dinsdag is de toets.
Nu nog uitvoeren
Handige tips _Nelleke_, ik ga ze eens proberen
san4nie schreef:Lienie_F schreef:ik heb net een hele week vakantie gehad, waarin ik echt een paar grote projecten had kunnen en moeten maken, ik ben iedere dag niet verder komen dan de computer opstarten. Nu loop ik dus alweer hopeloos achter, maar iets doen? ho maar
Ik had geen vakantie, maar heb er wel vakantie van gemaakt. Zelfde probleem hier. Ik klik ook wel wat open, maar werk er niet aan.
Ben nu wel goed bezig voor mijn vrije ruimte, dat is een stuk makkelijker en kleiner dan afstuderen, dus doe ik ook sneller..