Dennis schreef:Ik ga ook lang door.
Pony's staan thuis, ben ZZP'er en daarnaast in loondienst maar enige verantwoordelijke (op papier in loondienst, in praktijk ZZP'er).
Gewoon voor een baas werken en je pony's op pension is soms zo gek nog niet, maar zou niet willen ruilen.
Als ik ziek ben word het werk niet gedaan. In geval van mijn eigen bedrijf is het een kwestie van afspraken schuiven. In geval van mijn andere werk betekend dat dat er orders niet verwerkt worden en dat kan simpelweg gewoon te veel geld kosten. Ik hoef dan geen volle dagen, als ik ziek ben worden alleen de hoog nodige dingen gedaan en de rest word later ingehaald (pauzes door werken, 's avonds, weekeind).
Daarbij krijgen mijn pony's niet te eten als ik zelf niet naar buiten ga, dus dat is ook geen optie. Mesten kan wel even blijven liggen of kunnen de verzorgmeiden mee helpen.
Vakantie doe ik trouwens ook niet aan. Ben afgelopen jaren 1 dag van kantoor weg gebleven, en dat was m'n trouwdag. Maar heb wel m'n e-mail even door gewerkt van huis uit.
Toen m'n ogen gelaserd waren (en ik bijna de hele dag met m'n ogen dicht lag te slapen) ben ik 'gewoon' op kantoor geweest voor de hoog nodige dingen (zonnebril op, neus op m'n scherm om het te kunnen zien, door iemand op en neer gereden).
Als jij echt te ziek bent om je pony's te voeren dan doet je partner het ook niet?? Die kon bij mij wieberen.
).
Dan vraag ik me af, ben je nou echt zo vaak ziek (dus gewoon een heel ongezond persoon) of ligt die grens heel laag?
Zij redden het wel een weekje half zijn maar ik word er ziek van.
ook kun je vaak aan een persoon snel zien hoeveel hart diegene voor de zaak heeft aan zijn dagelijkse inzet. Het is zeker niet zo, dat ik iemand direct afkeur als hij/zij vaak ziek is. Ik ken alleen een paar gevallen waar van ik denk.. Sja...

Ik snap echt de helft van de posters hier niet hoor, waarom zou je zo slecht voor jezelf zorgen?