ik ben blij dat ik gewoon stufi heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KyaraMyBest schreef:Leuke, nieuwe mensen, welkom!
Ik ben ook aan het rond kijken voor een laptop. Vind het erg lastig, zoveel keus! Welke grootte (inch) is het meest handigst denken jullie?
xChiva schreef:Nightingale schreef:Ik meld me ook!
Marieke - 17 - Natuur- en sterrenkunde in Nijmegen. Ik ben hard op zoek naar een kamer dus suggesties zijn welkom
Ik zag dat jullie het eerder hadden over een tegemoetkoming maar het is me nog niet helemaal duidelijk... Ik wordt pas eind oktober 18 dus ik kan de eerste maand nog niet lenen, weten jullie of er manieren zijn om dit toch te overbruggen? Want voor een tegemoetkoming scholieren waarover gesproken werd moet je ook 18 zijn helaas...
Yeey ook in Nijmegen!Ik ben ook op zoek naar een kamer, sta je al ingeschreven bij de SSHN?
Ik heb precies hetzelfde, 22 oktober word ik 18. Kan idd pas lenen vanaf 1 oktober, daar tussen krijg je niks. Je ouders krijgen dan nog kinderbijslag voor je, dus je krijgt verder geen tegemoetkoming.
Nightingale schreef:Ja, sinds 1 november al gelukkig, plus reisurgentie. Maar ik ben een beetje picky, wil liever niet op Hoogeveld of Vossendijk
xAntoinettex schreef:Citaat:Ga je ook naar de introweek?
Ik ga ook naar Nijmegen. Vind de introweek enorm lang, kan niet op en neer blijven reizen en hotelletje lijkt me ook een beetje duur. Ga jij wel? En hoe doe je het dan?
Nightingale schreef:Ik wil eigenlijk wel, maar het is inderdaad lastig qua woonruimte + behoorlijk duur allemaal...
Wat voor sites gebruiken jullie naast de sshn voor het zoeken naar een kamer?

Nightingale schreef:Bedankt voor de suggesties allemaal
Chiva, ik weet niet hoeveel wachttijd, maar je kan altijd eerst een andere proberen toch? Al is er weinig beschikbaar op dit moment. Bij andere complexen dan die voor eerstejaars kom je in ieder geval niet binnen denk ik.
xChiva schreef:xAntoinettex schreef:
Ik ga ook naar Nijmegen. Vind de introweek enorm lang, kan niet op en neer blijven reizen en hotelletje lijkt me ook een beetje duur. Ga jij wel? En hoe doe je het dan?
Ik wel, ken verder niemand daar dus wel leuk om iedereen alvast te leren kennen![]()
Ik hoop dan een kamer te hebben, en anders heb ik echt geen idee.. Hotelletje dan maar..

Wat veel Bokkers die naar Nijmegen trekken zeg. Ik woon daar nu nog thuis, en kan jullie in ieder geval verzekeren dat het een ontzettend leuke studentenstad is! Ik heb zelf net een leuke kamer gevonden in Groningen, dus ga daar deze vakantie rustig mijn eigen plekje van maken. Stufi en OV moet nog geregeld worden, maar ik kom er via DUO niet helemaal uit hoe ik mijn stufi op 0 kan zetten. Is dat jullie gelukt?
Dus gewoon een matje en slaapzak meenemen, en dan komt dat helemaal goed! Kim_Evendi schreef:xChiva schreef:
Ik wel, ken verder niemand daar dus wel leuk om iedereen alvast te leren kennen![]()
Ik hoop dan een kamer te hebben, en anders heb ik echt geen idee.. Hotelletje dan maar..
Jaaa Nijmegen![]()
Dan meld ik me ook:
Kim - 20 jr - Psychologie in Nijmegen dus
Volgens mij kun je tijdens de intro gewoon bij mensen uit je groep blijven slapen. Had ik tenminste ergens gelezen.
Ik vind de intro ook lang, valt ook nog samen met de zomerparkfeesten in Venlo...toch jammer, maar de intro is vast ook onwijs gezellig.
Ik ben wel al hard opzoek naar een kamer maar ik heb geen idee waar ik op moet letten of überhaupt wat ik wil.. Franciee schreef:Ik kan me op studie link niet eens inschrijven in AntwerpenIk ben wel al hard opzoek naar een kamer maar ik heb geen idee waar ik op moet letten of überhaupt wat ik wil..