Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joman schreef:Bizzybijtje schreef:Hier nog een... Ik heb gelukkig wel een bijbaan in het weekend, maar wil graag doordeweeks gaan werken omdat dat makkelijk te combineren is met mijn thuisstudie. Alleen word ik dus ook nergens uitgenodigd. Probleem is dat in de bediening/bar/winkels voor mij niet te doen is in verband met gewrichtsproblemen, dus ik ben ook nog beperkt tot een "zitbaan". Of althans, grotendeels. Momenteel werk ik op zondag 4 tot 5 uur en dan zit ik al op het randje van het wel of niet trekken van de pijn zeg maarDus hele dagen werkt dat ook niet.
Joh, in Tilburg is het ontzettend gemakkelijk om als student een bijbaan te vinden.
Lous schreef:Ik hoop ook zo voor jou dat dat is als je straks klaar bent.
Sunrise_ schreef:Voor degenen die nog wat zoeken, ik heb gewerkt als geregistreerd gastouder (oppas), daar moet je wel een korte cursus voor doen en je kinderehbo halen, maar dat is echt heel weinig werk en het werk zelf is leuk! (als je kinderen leuk vindt natuurlijk).
Lizzyy schreef:Danique_G schreef:Verschrikkelijk vind ik dat Lous. Alsof je afstudeerd met 10 jaar op zak. Gelukkig zijn er in mijn sector grote tekorten. Heb mij studie thank god ook uitgezocht op baankansen. Ben ik nog steeds zo blij mee dat ik dat heb gedaan.
Wat doe jij voor opleiding als ik vragen mag?
CarolienR schreef:Ik werk sinds 2 jaar als callcentermedewerkster bij Ziggo. Ik wou absoluut niet de verkoop in omdat mij dit niet ligt (vele promotiebaantjes gehad, maar leuk vond ik het niet).
Dit werk is erg leuk, leuke collega's, je zit lekker binnen en in mijn geval kan ik gesprekstechnieken oefenen (ik studeer SPH). Nadeel: 20 uur werken naast een voltijd studie + honours talentprogramma (10 EC per jaar extra) is wel veel!
vacature zei daar ook niet veel over dus maar gewoon geprobeerd._Dominique schreef:@Destination, denk dat het ook de leeftijd is. Ik word in januari 18 en dan ben je al een stuk duurder dan iemand van 15..
. Ik werk er echter wel al vanaf mijn 16e. MevrouwtJ schreef:Emmaa_ schreef:Haha dan weet ik gelijk bij welke Appie jij werkt, MevrouwtJ.
Haha ja helaas is het binnenkort over met de pret! We gaan weer tot 22:00 uur open
Emmaa_ schreef:Ja dat is dus het verschil wat ik net uitlegde. Supermarkten willen nou eenmaal zo veel mogelijk omzet draaien en zo veel mogelijk omzet betekent standaard de goedkoopste krachten die ze kunnen vinden. Naar kwaliteit van personeel wordt bij grote supermarkten echt bijna niet gekeken, terwijl in bijvoorbeeld delicatessenwinkels (kaaswinkels, koffiezaakjes e.d) juist gezocht wordt naar klantvriendelijkheid en aanspreekbaarheid omdat dat de rede is dat klanten terugkomen. Boodschappen blijft iedereen toch wel doen, of het personeel nou vriendelijk is of niet
heb wel enkele jaren ervaring op de afdeling waarop ik solliciteerde dus misschien zochten ze net iemand met ervaring ofzo