Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) klaar te zijn, ben wel een beetje klaar met school
lampjerulez schreef:Iemand die mee wilt doen met knallen vanavond?
Ik moet eerst weer een paar uurtjes werken. (gebroken diensten, vanochtend ook gewerkt)
Maar om 20:00 ben ik weer thuis en ready to rumble.
Maar heb wel een mede lot genootje nodig![]()
anders blijf ik doelloos voor mezelf uit staren
M'n opdracht duurde langer dan verwacht, dus ik moet een behoorlijke inhaalslag maken vanavond.

lampjerulez schreef:help?
ik voel me er heel slecht over maar ik geniet van de motivatie die het me oplevert. Bijkomend voordeel is ook dat ik constant de stof opnieuw moet uitleggen en het daardoor ook zelf weer beter onthoud. Ik = niet ontevreden
mijn motto
Renee1991 schreef:Ik moet eigenlijk ook nog aan de slag, maar ik heb van 10-18 gewerkt en ben gewoon gaar...

) Dit was echt precies niks voor mij, dus na een jaar gestopt.

Wel vervelend zo'n situatie. _Summerly_ schreef:Renee1991 schreef:Ik moet eigenlijk ook nog aan de slag, maar ik heb van 10-18 gewerkt en ben gewoon gaar...
Er stond toevallig van de week een leuke column hierover in de weekly van onze universiteit. Het kwam erop neer dat de schrijftster ervan ergens in een winkel werkt, waar ze zo'n pesthekel aan heeft dat dat de motivatie is om zelfs na een lange werkdag nog te gaan studeren, zodat ze dit niet voor de rest van haar leven hoeft te doen.
hollywood86 schreef:Joh, dit topic is voor mij geschreven![]()
Mijn 6e jaar studeren ondertussen en nu bezig met mijn 3e master. Voorts nog bezig met het afronden van mijn andere 2 masters. (staatsrecht, privaatrecht, strafrecht). Verder nog aan het twijfelen om in februari te beginnen met een 4e master.
Het is gewoon te leuk om te studeren