Je hebt in het schrift in allebei de talen verschillende varianten maar dat is ook weer voor wie het moeilijk vind ja of nee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je hebt in het schrift in allebei de talen verschillende varianten maar dat is ook weer voor wie het moeilijk vind ja of nee
? Lijkt mij ook waanzinnig moeilijk!
!
Vond de voedselles wel lastig, veel nieuwe woorden
Piekosjj schreef:Xfjord schreef:
Chinees????? niemand op school krijgt bij ons chinees
Gelukkig is er meer dan 1 school in NederlandIk heb op school Spaans en CAE Engels gehad wat ook niet overal kan, ik geloof dat ze ook Japans aanboden bij ons. Niet als vak maar meer een soort cursus. Vriendin van mij, op andere school, volgt ook Chinees.
Tatort schreef:Ik zit eraan te denken om Italiaans te gaan leren. Ben alleen bang dat ik weer in zo'n droge bende terecht kom waarbij de nadruk ligt op rijtjes stampen. Ik zou veel liever beginnen met lezen en spreken. Geef mij maar een tekst en een woordenboek en dan ben ik in m'n element. Meer mensen die niet zo goed op de 'traditionele' manier leren?
) leren, en mij gaat dat op zich prima af, na 1 à 2 keer doorlezen ken ik wel zo'n 90%. Alleen spreekt de manier die jij omschrijft me gewoon veel meer aan. Dan heb ik gewoon veel meer plezier in het leren
. Is echt ontzettend makkelijk en het leert heel leuk! Spaanse Harry Potter
En dat als ze het spraken, hij er geen klap van verstond tenzij ze er echt mee op gevoed waren
.
) Een spelshow is inderdaad erg leuk, maar dat is wel erg lastig ondertiteling bij te krijgen denk ik?