Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zoetje_ schreef:amandananana schreef:Geweld in de leefomgeving, jij?
Oh ook interessant!
Ik doe de minor GGZ agoog, verdieping in de psychiatrie
Bij ons verloopt het tot nu toe gelukkig allemaal prima qua lessen en colleges, moet eerlijk zeggen dat dit de afgelopen 3 jaar ook allemaal goed verlopen is. Als ik dan jullie verhalen hoor ben ik blij met mijn school
Adamootje schreef:Wij beginnen in oktober met de bovenbouw stage. Dat zal ongeveer 14 uur per week zijn. De stage duurt tot eind maart. Volgende maand beginnen we aan de scriptie. Jammer dat jullie moeten huren, wij HKU'ers mogen zonder extra kosten gebruik maken van de ateliers. Dat is dus best wel chill. Hoe zit dat met jullie beeldend werk? Besteden jullie daar veel aandacht aan, of ligt bij Artez de focus meer bij doceren?

Ik ga nu het vierde leerjaar in, maar het is mijn vijfde jaar.. heb een hertentamen voor een vak gehad eind augustus.. als ik die heb gehaald, mag ik de landelijke overall toets doen en daarna dus ook afstuderen. dus even duimpjes draaien
Moet er wel echt mee aan de slag, ik moet en zal afstuderen. Negerzoen schreef:Mijn dag start goed vandaag. Kick off van een nieuw vak om half 3 en dan om half 6 naar de karaokebar voor teambuilding met mijn jaargenoten! haha.
Wij hebben daarin veel minder vrijheid. Al is dat voor mij persoonlijk helemaal zo slecht nog niet. Zoetje_ schreef:amandananana schreef:Geweld in de leefomgeving, jij?
Oh ook interessant!
Ik doe de minor GGZ agoog, verdieping in de psychiatrie
Bij ons verloopt het tot nu toe gelukkig allemaal prima qua lessen en colleges, moet eerlijk zeggen dat dit de afgelopen 3 jaar ook allemaal goed verlopen is. Als ik dan jullie verhalen hoor ben ik blij met mijn school

Pantykous schreef:Ik heb echt 0 motivatie en ik weet ook niet zo goed waar ik moet beginnenMoet er wel echt mee aan de slag, ik moet en zal afstuderen.

Was liever gister al begonnen.
kan niet wachten tot ik klaar ben, ik werk nu als assistent beheerder op de kinderboerderij en hoop dat ik na het afronden van mijn studie een hbo werkplek ga vinden. Nissima schreef:Pantykous schreef:Ik heb echt 0 motivatie en ik weet ook niet zo goed waar ik moet beginnenMoet er wel echt mee aan de slag, ik moet en zal afstuderen.
Ik herken me hier heel erg in, haha.. Maar heb inmiddels een planning voor deze week, maak morgen de planning af voor tot en met week 40 en ik sta op het punt om wat leerstof door te nemen.
Maar eerst bokt even uitlezen![]()
zo'n last die dan ineens weg is! heerlijk!