Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

).
Sem_ schreef:Ik ben benieuwd wat je hebt besloten TS! Je moest toch voor/op de 22e een bessluit hebben genomen?
Hopelijk is Antwerpen wat!
dream_lot schreef:Sem_ schreef:Ik ben benieuwd wat je hebt besloten TS! Je moest toch voor/op de 22e een bessluit hebben genomen?
Ts heeft weinig internet dus ik houd jullie niet in spanning, ze heeft zich nog wel ingeschreven voor biologie maar gaat binnekort toch een kijkje nemen in antwerpen aan de hand daarvan een echte keuze maken.
echt beslist heeft ze dus nog niet
Sem_ schreef:Lees 2 posts terug Xfjord.
StableDoor schreef:Hoi allemaal, bedankt voor jullie antwoorden en pb's!
Zoals Lotte al zei had/heb ik nogal wat problemen met internet, vandaar mijn late reactie. Ik heb veel pb's ontvangen, dank daarvoor! Ik probeer alles te beantwoorden, of dat lukt ligt aan de internetverbinding hier![]()
]Ik heb nu eigenlijk nog niks besloten, wel heb ik mezelf iets meer tijd gegeven door mijn inschrijving voor biologie in Wageningen te voltooien, ik ga volgende week in Antwerpen kijken. Ik ben nu dus nog steeds enorm gestrest omdat ik nog geen keuze heb kunnen maken. Dat ik nu in het buitenland zit helpt ook niet echt
idinn schreef:Als je ook wat van de uni zelf wilt zien... die is volgende week wel gesloten.
StableDoor schreef:idinn schreef:Als je ook wat van de uni zelf wilt zien... die is volgende week wel gesloten.
Huh, echt? Er staat wel op de site dat je langs moet komen als je je in gaat schrijven, dus ik dacht dat de uni nog open zou zijn. Balen, ik kan deze week echt niet helaas, ik ga ze morgen even bellen of ik volgende week dan toch langs kan komen.
Citaat:Op volgende dagen is inschrijven niet mogelijk:
11 en 21 juli 2014
van 04 tot en met 15 augustus 2014
's Middags hebben we ook nog zo'n 1,5 uur met een professor fysiologie gepraat die al onze vragen kon beantwoorden, echt super!
. Ik kan pas na 15 augustus mijn inschrijving helemaal afronden in verband met de vakantieperiode. Er moet wel nog heeeeel veel geregeld worden.
Tips en ervaringen over het studeren zijn welkom (en ook tips en ervaringen over hoe je het moet overleven zonder hond)
Furrow schreef:Professor fysiologie die de studie aanraad, zeker dat je in Antwerpen zat![]()
![]()
Wel super dat je een beslissing hebt kunnen maken! Wens je heel veel succes, het is echt een fijne richting! Hard werken, maar je leert leuke studiegenootjes kennen enz.

Sommige Vlaamse woorden zijn gewoon niet te begrijpen