Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sportpsychologie ga ik dit jaar volgen en lijkt me ook erg leuk en interessant!
lisannee93 schreef:Zijn er al mensen die weten welke kant ze op willen? Ik zie veel mensen die de klinische kant op gaan of de neuropsychologie, maar vind dat juist de moeilijkste/minst leuke kant. Zit zelf veel meer te denken aan arbeid en organisatiepsychologieSportpsychologie ga ik dit jaar volgen en lijkt me ook erg leuk en interessant!
dus da's ook nog een optie als ik klaar ben met m'n forensisch gerichte master.
lisannee93 schreef:Ooh dan heb ik al mooi een adresje voor bijles letitia.![]()
Ben echt niet goed in statistiek. Op de een of andere manier heb ik statistiek 1 met een 7,5 afgerond. Maar ben echt bang voor 2 en psychometrie en besliskunde en data-analyse...
dat en Bayesiaanse statistiek vind ik het leukste. Data-analyse is ook altijd spannend (vooral in je eigen onderzoek
)
Unseen schreef:Waar loop jij stage Gittekit?
Ik wil de kant op van de Ontwikkelingspsychologie, wel klinisch dus. Heb heel lang getwijfeld, maar het trekt mij toch het meest. Ik wilde eerst filosofie ernaast studeren, maar aangezien ik daarmee al helemaal geen idee heb wat te doen (+ er is daar ook al geen werk in te vinden), dat ik dat idee een beetje heb laten varen.

Sunneva schreef:@lemonyellie, wat grappig! Dat hebben we gister gehad, wie was jij?
Ik moet wel wennen aan de grote hoeveelheid zelfstudie die je moet doen. 80 blz. lezen en 10 opdrachten die allemaal subvragen tot f hebben is blijkbaar heel gewoon voor één vak
Wij hebben gelukkig nog geen statistiek, alleen nog methoden van onderzoek. En die is niet zo lastig
maar kan me niet voorstellen dat je dat onthouden hebt haha. Wie was jij?