Ja, ben wezen kijken bij clusius colege alkmaar, da vind ik Nie leuk, meegelopen bij horizon college opleiding zelfstandig werkend kok, vond ik opzich wel leuk en ben wezen kijken bij mbo wellant food academy Amsterdam, dat vond ik wel heel leuk, heb er ook meegelopen, daar ga ik me ook voor inschrijven
Ik ben wezen kijken bij ROC Enschede en Almelo, maar mijn voorkeur gaat uit naar Enschede dus ik denk dat dat het word. Is ook een stuk dichter bij huis.
LiannePuthzy
Geplaatst: 02-01-15 18:33
tja ik woon net buiten amsterdam dus ik gawaarschijnlijk naar amsterdam als ik word aangenomen op mbo van wellant anders ga ik naar alkmaar toe om daar richting voeding te gaan doen
98xsophiex98
Geplaatst: 02-01-15 18:40
Mandydb schreef:
Ik ben wezen kijken bij ROC Enschede en Almelo, maar mijn voorkeur gaat uit naar Enschede dus ik denk dat dat het word. Is ook een stuk dichter bij huis.
Welke opleiding? Aangezien roc in Enschede redelijk klein is.
Mandydb
Geplaatst: 02-01-15 20:06
98xsophiex98 schreef:
Mandydb schreef:
Welke opleiding? Aangezien roc in Enschede redelijk klein is.
Ik doe ook examen dit jaar! Doe Mavo IK ben paar weken geleden naar het media college gegaan. Maar dit was blijkbaar niveau 2 dus beetje te laag... Ga hierna havo doen.
ik meld me ook! Kom van de havo/vwo ik weet eigenlijk niet wat ik hierna ga doen. word opendagen bezoeken. Retail handel lijkt me wel leuk. ik ga een mhbo opleiding doen. is moeilijker dan mavo en makkelijker dan havo. moet je gemiddeld een 7 voor staan en dat haal ik wel.
Pinkeltje
Geplaatst: 09-03-15 18:46
Hey hey, Ik wil me hier ook melden! Zit in het examenjaar van het vmbo en heb nu al examenstress
Ik meld me ook. Ik doe examenen in: Nederlands Engels Maatschappijleer Biologie Beeldende vorming Economie
Ik heb me ingeschreven op het ROC in Den Helder.medewerker maatschappelijke zorg en daarna wil ik een hbo opleiding gaan doen die hier op aansluit
Vandaag rekentoets
Hikarii
Geplaatst: 10-03-15 08:12
Ik meld me ook! Ik doe TL en doe examen in de volgende vakken; Engels Nederlands Maatschappijleer Duits Natuurkunde Biologie Wiskunde En had ook nog economie erbij maar heb ik laten vallen twee weken terug, moest dat in mijn eigen tijd doen en sat werd me iets te veel. En dan ook nog gym en beeldende vorming, maar daar hoef ik in principe alleen voldoende voor te staan.
En ja.. Rekentoets vandaag
LiannePuthzy
Geplaatst: 10-03-15 08:55
Heb m Gellukig de laatste 2 uur alleen weet nu al dat ik een 4 haal