Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manumol schreef:Tjeetje wat erg zeg. Voor jou fijn dat het eind in zicht is... maar voor de mensen die er blijven is het wel een hel, elke dag weer.
Misschien een idee om die mensen, die er blijven werken, naar een bedrijfsarts te verwijzen.....
Sterkte!
Caira schreef:Het is heel makkelijk om vanaf de zijlijn toe te kijken en te roepen hoe of wat. Ik ben een mondig persoon, weet wat ik wil, maar ik heb de afgelopen 5,5 jaar in dezelfde situatie gezeten. En je blijft het vergoelijken, denkt het zal wel beter worden, en je lacht het een beetje weg. Tot er een moment komt dat je denkt, dit is echt NIET ok. Werkdagen van 10 uur met 15 minuten pauze zijn gewoon niet ok. Uitgekafferd worden, collega's tegen elkaar opzetten, is allemaal NIET ok. Maar het gebeurt wel, en je staat erbij en kijkt ernaar. Maar gelukkig, morgen mijn laatste werkdag. Ik ben er aardig wegwijs in geworden de afgelopen maar maanden, dus als je wilt praten Joolien dan ben je altijd welkom.
hyppolyte schreef:Oh jeetje meid, zo erg moet je het ook niet maken voor jezelf hoor. Iemand anders even meenemen is dan misschien een beter plan ja
.
Joolien schreef:Zo ik ben thuis, ik voelde me even nog behoorlijk ongemakkelijk toen ik weg ging, maar goed, de sfeer was alweer niet om naar huis te schrijven dus ik heb de goee keuze gemaakt. Ik ga er even een paar nachtjes over slapen en dan mail ik haar. Ik heb wel al een hele goede insteek, op een nette manier, dus ik ben benieuwd wat ze daarop te zeggen heeft.
ikkeniet schreef:Werk ze vandaag.
Adem in, adem uit...............