16 jaar en ga dus nu havo 5 in.
Verder heb ik ook nog een welshje genaamd Cena en heel veel pony's en paarden tot mijn beschikking.
Ik wil later Accountancy gaan doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
). Ik ga naar het Koningin Wilhelmina College, ook wel KWC Culemborg genoemd. Zelf kom ik uit Rumpt & Rhenoy. In Rumpt heb ik mijn eigen shetlander staan aan huis. Daarnaast heb ik nog een verzorgpony (een arabier).
) Ook heb ik nu 9 maanden een relatie met een hele lieve jongen. Ik heb 6 jaar vwo gedaan (ik ben blijven zitten in 5V) en volgend jaar ga ik examen havo doen. Ik ben al bij een aantal vakken in de havo-boeken gedoken en dat ging erg goed. Dus hopelijk volgend jaar eindelijk een succesvol jaar. Als ik mijn examen heb gehaald wil ik voedingsmiddelentechniek gaan studeren in Den Bosch.
Moonshine schreef:roooooss schreef:Natuurlijk, Welkom!
Wat jammer dat je vwo uiteindelijk toch niet hebt gehaald ..
WHAHAH, Die man van NLT heeft een verkeerd cijfer neer gezet maar het is 2 punten hogerDus ik zeg helemaal NIETS ahah
Lekker ! Als ik jou was zal ik me mond houden
Ik ben Berber, 16 jaar en woon in een dorpje vlakbij Leeuwarden. Ik ga volgend jaar naar HAVO 5 op de havotop in Bergum. Ik heb vroeger op een manege gereden en daarna een verzorgpony gekregen op een haflingerstal in de buurt, na 3 jaar kreeg ik te horen dat ze verkocht werd, en nu is ze alweer een jaar mijj eigen paardje
Flicka is een 16 jarige haflinger merrie en we rijden veel dressuur maar we doen ook vaak eens een sprongetje:) Ik fotografeer ook al een tijdje, sinds kort met de Canon EOS 60D
NikkiLoves schreef:Ik ben Nikki en woon in Eindhoven. Heb al mn cijfers nog niet, maar waarschijnlijk ben ik over naar havo 5!![]()
Ik heb een haflinger van 11 jaar genaamd Kyra.
Na de middelbare wil ik graag pedagogiek gaan studeren op de fontys
eveliienxx schreef:NikkiLoves schreef:Ik ben Nikki en woon in Eindhoven. Heb al mn cijfers nog niet, maar waarschijnlijk ben ik over naar havo 5!![]()
Ik heb een haflinger van 11 jaar genaamd Kyra.
Na de middelbare wil ik graag pedagogiek gaan studeren op de fontys
Hee Nikki jou ken ik haha![]()
Ik ben Evelien, ik woon ook in Eindhoven en ik heb ook al mijn cijfers nog niet maar de kans dat ik blijf zitten is er eigenlijk niet dus ik ga ook over naar havo 5.
Ik heb een leasehaflinger Amos![]()
Na de havo ga ik een jaar naar Amerika en daarna wil in watermanagement gaan doen in Rotterdam, Vlissingen of Velp.