Examenjaar HAVO 2014/2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liefsmarleen

Re: Examenjaar HAVO 2014/2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 20:32

Nou, ik ben Marleen en woon in Tilburg. In de weekenden en vakanties zwerf ik altijd op de manege rond en slaap daar ook. Daar staat mijn kwpn'er, ook genaamd Chanel :+
16 jaar en ga dus nu havo 5 in.
Verder heb ik ook nog een welshje genaamd Cena en heel veel pony's en paarden tot mijn beschikking.
Ik wil later Accountancy gaan doen

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 20:57

Ik ben Nikki en woon in Eindhoven. Heb al mn cijfers nog niet, maar waarschijnlijk ben ik over naar havo 5! :D
Ik heb een haflinger van 11 jaar genaamd Kyra.
Na de middelbare wil ik graag pedagogiek gaan studeren op de fontys :)

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:00

Ik ben Emma-Jane en 16 jaar . Ik ben begonnen op de middelbare school op basis op de clusius collega grootebroek. En zo elke jaar omhoog en zo me gl/tl diploma gehaald. Ik wist niet wat ik precies wilde en ben zo naar een andere school gegaan om havo te doen ( rsg enkhuizen ).En nu ga ik havo 5 doen :D .

Ik verzorg bij een Amerikaanse miniatuur paarden fokkerij. Ik verzorg daar nu bijna 8 jaar. Mijn lievelings is Moonshine en die is naar mij vernoemd ( LIH Emma-Jane's Moonshine) . Ik heb nu ook een spiegelreflex camera gekocht en fotografeer nu veel. :D

Ik weet nog niet welke opleiding ik wil gaan doen :o

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:11

Ik ben Romy Verhoeven en ik ben 16 jaar oud, uit Steenbergen (Noord-Brabant)
Ik heb een Welsh schimmel merrie Heidehof's Doreanne waarmee ik Z1 rijd.
Ook heb ik een haflinger genaamd Macho waarmee ik L2 heb gereden maar nu heb ik een bijrijdster voor Macho.
Ik rijd ook paarden en ponys voor andere mensen.
Verder ben ik fotograaf en ben ik elk weekend op wedstrijd te vinden.

Voor mijn opleiding wil ik waarschijnlijk naar de HAS voor dier- en veehouderij

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:11

ik ben Rosalieke, ik ben nog 15 jaar ( :+ ). Ik ga naar het Koningin Wilhelmina College, ook wel KWC Culemborg genoemd. Zelf kom ik uit Rumpt & Rhenoy. In Rumpt heb ik mijn eigen shetlander staan aan huis. Daarnaast heb ik nog een verzorgpony (een arabier).
Verder weet ik nog niet wat ik hier naar zou willen doen, maar ik wil waarschijnlijk naar VHL Wageningen gaan.
Momenteel sta ik wel oké, en ga waarschijnlijk wel over.

Heb trouwens net een nieuwe tip gemaakt :)
roooooss @ [JITP] A friend, just like you .. :o

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:23

Hallo, mag ik ook mee komen kletsen?
Mijn naam is Aranka, 18 jaar oud. Ik heb mijn eigen paard. Een kwpn-merrie van 9 jaar oud. In juni heeft de dierenarts artrose bij haar ontdekt. Nu staat ze op ijzers met zooltjes en zijn we nu lekker veel aan het stappen.Verder naast mijn paardenhobby ben ik dol op bakken en koken (en eten natuurlijk :+) Ook heb ik nu 9 maanden een relatie met een hele lieve jongen. Ik heb 6 jaar vwo gedaan (ik ben blijven zitten in 5V) en volgend jaar ga ik examen havo doen. Ik ben al bij een aantal vakken in de havo-boeken gedoken en dat ging erg goed. Dus hopelijk volgend jaar eindelijk een succesvol jaar. Als ik mijn examen heb gehaald wil ik voedingsmiddelentechniek gaan studeren in Den Bosch.

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:24

Natuurlijk, Welkom!
Wat jammer dat je vwo uiteindelijk toch niet hebt gehaald ..

WHAHAH, Die man van NLT heeft een verkeerd cijfer neer gezet maar het is 2 punten hoger :') Dus ik zeg helemaal NIETS ahah

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:29

Ja ik baal er ook nog wel van, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd. Het ging gewoon echt niet meer, nu ben ik echt wel opgelucht.

Haha, ik zou ook mijn mond houden als ik jou was :o

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:32

Jaa, ahaha. Dan is het misschien ook wel beter zo :)

Beauuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:33

Ik ben Beau, 16 jaar, woon in Arnhem en ga volgend jaar dus naar havo 5. Ik zit helaas niet echt op een leuke school, maar ik was te laat met overstappen dus maak ik hier toch maar de havo af.. Na de havo wil ik naar de hoge hotelschool in breda gaan.
Ik heb mijn eigen PRE merrie Carmen waar ik bitloos mee rijd. :)

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:34

roooooss schreef:
Natuurlijk, Welkom!

WHAHAH, Die man van NLT heeft een verkeerd cijfer neer gezet maar het is 2 punten hoger :') Dus ik zeg helemaal NIETS ahah

Lekker ! Als ik jou was zal ik me mond houden :P

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:34

Wat jammer dat het daar niet zo leuk is! Gelukkig is het nog maar 1 jaartje :)

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:35

Nou ik ben Nadine, 17 jaar en ik kom van 5 vwo.
Ik ben nu alweer 1,5 jaar paardloos en rijd in de vakantie soms een paardje. Verder tennis ik nog.
Na mn havo wil ik fysiotherapie of oefentherapie cesar studeren

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:35

Moonshine schreef:
roooooss schreef:
Natuurlijk, Welkom!

Sta nu eigenlijk ook best wel mooi voor een nlt, volgens mij afgerond een 7 :)

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:38

roooooss schreef:

Sta nu eigenlijk ook best wel mooi voor een nlt, volgens mij afgerond een 7 :)[/quote]

Lekker ! Bij mij mogen ze dat ook wel doen , zal wel lekker zijn :D

eclair98

Ik ben Bente, 15 kaar en doe het profiel E&M. Ik heb een Hond Saartje en met haar maak ik lange wandelingen en andere dingen. Ik ben beverleiding bij de scouting en heb een verzorg pony Eclair die staat op een zorgboerderij. Deze zomer wil ik bij een ezelboerderij bij ons in de buurt!

roooooss

Aahah, altijd fijn dat soort dingetjes :)

Mogamba1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:40

Wat is NLT als ik vragen mag? :+

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:40

Natuur Leven en Techniek.
Een combinatie van biologie, scheikunde en natuurkunde.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 22:12

Leukleuk !

Ik ben Shirley, woon in Oosterhout en ga nu naar 5 havo aan het Mgr. Frencken college. Ik heb een E&M profiel met wiskunde A, M&O en duits. Ik heb een hele leuke vriend, een hondje en een pony, Ciska. Met Ciska ga ik binnenkort weer starten, voorheen Z2 gestart.

Verder rijd ik nog paarden in voor anderen. Ook heb ik mijn eigen, kleine, bedrijfje. Sunci fotografie, http://www.sunci.nl sinds de vernieuwde site beginnen de aanvragen met overvloed binnen te stromen!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 22:17

Hallo allemaal :wave: Ik ben Berber, 16 jaar en woon in een dorpje vlakbij Leeuwarden. Ik ga volgend jaar naar HAVO 5 op de havotop in Bergum. Ik heb vroeger op een manege gereden en daarna een verzorgpony gekregen op een haflingerstal in de buurt, na 3 jaar kreeg ik te horen dat ze verkocht werd, en nu is ze alweer een jaar mijj eigen paardje :D Flicka is een 16 jarige haflinger merrie en we rijden veel dressuur maar we doen ook vaak eens een sprongetje:) Ik fotografeer ook al een tijdje, sinds kort met de Canon EOS 60D :)

eveliienxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 22:25

NikkiLoves schreef:
Ik ben Nikki en woon in Eindhoven. Heb al mn cijfers nog niet, maar waarschijnlijk ben ik over naar havo 5! :D

Hee Nikki jou ken ik haha :')

Ik ben Evelien, ik woon ook in Eindhoven en ik heb ook al mijn cijfers nog niet maar de kans dat ik blijf zitten is er eigenlijk niet dus ik ga ook over naar havo 5.
Ik heb een leasehaflinger Amos :)
Na de havo ga ik een jaar naar Amerika en daarna wil in watermanagement gaan doen in Rotterdam, Vlissingen of Velp.

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 23:01

Ik ben Melissa en ik ben 16 jaar. Ik woon in Dedemsvaart(overijssel) maar ga naar het vechtdalcollege jn ommen omdat je in dedemsvaart de havo niet kan afmaken.

Ik heb 4 verzorgpony's: 2 haflingers, 1 draver en een shetlander.

Ik weet ngk steeds niet wat ik na de havo wil doen..

Sorry voor de typfouten :o

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 23:33

Ik ben Maaike. 17 jaar en heb ook al mijn TL diploma. Met mijn paarden ben ik kan iedere dag druk bezig. Met Wise Guy start ik ZZ-Licht en junioren en daarnaast heb ik nog een 3 jarige. Hierna weet ik nog niet wat ik wil. Ik zat te denken aan Dronten hippische bedrijfskunde, maar dan moet ik op kamers en dan komt er helemaal niets meer terecht van de wedstrijden en lessen e.d. uiteindelijk bereik je meer in de paarden Door je niveau, en niet je papiertje. Maar ik weet dus niet of ik dat wel echt wil, ga het misschien eerst een jaartje proberen en daarna kijken wat ik ervan vindt en welke opleiding ik ga doen.

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 08:22

eveliienxx schreef:
NikkiLoves schreef:

Hee Nikki jou ken ik haha :')

Ik ben Evelien, ik woon ook in Eindhoven en ik heb ook al mijn cijfers nog niet maar de kans dat ik blijf zitten is er eigenlijk niet dus ik ga ook over naar havo 5.
Ik heb een leasehaflinger Amos :)
Na de havo ga ik een jaar naar Amerika en daarna wil in watermanagement gaan doen in Rotterdam, Vlissingen of Velp.

Hoi :')