) en een vak (biologie). Verder geen idee wat en hoe, we zouden vorig jaar al beginnen maar degene die de PWS normaal begeleiden zijn overspannen :S Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en een vak (biologie). Verder geen idee wat en hoe, we zouden vorig jaar al beginnen maar degene die de PWS normaal begeleiden zijn overspannen :S
ook hoef ik geen mondelingen en practica meer te doen. Super fijn!
. Was net bezig met informatie verzamelen, school is dus echt weer begonnen!
jesss_amigo schreef:Mijn profielwerkstuk was voor natuurkunde. Het onderwerp was onweer als energiebron.
De tips die ik kan geven: wees erg kritisch op je werk! Neem niet genoegen met het is wel prima zo. Nu had ik ook een super tof maatje die altijd heel hard werkt. We hebben ook een proefje (metingen) gedaan. Iets "extra's" toevoegen aan je werkstuk levert vaak ook extra punten op. Dat kan dus een proefje zijn, maar bijv ook een enquête of interview. Er waren in mijn klas zelfs mensen die naar London gingen voor een interview!
.
.
.
Helaas niet geslaagd afgelopen jaar, dus nu met deelcertificaten etc. hoef ik alleen nog maar die 3 laatst vakken te volgen en over te doen
Bij ons op school wordt dat helemaal niet aangeboden. 
je leert bijvoorbeeld de boekhouding etc
Aankomende woensdag naar school en dan zal ik alles wel te horen krijgen (is een andere school dan dat ik eerst zat ivm vavo nu, dus weet nog niet helemaal hoe het hier zit)