in september beginnen aan de opleiding ergotherapie in Heerlen!
Heb na mijn vmbo nu mijn havo diploma, heel blij dus ;D
Nog meer ergotherapie-studenten?
(-vond 't wel allemaal moeilijke keuzes zeg)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nickyyyy schreef:Salsa, moet je met deeltijd stage lopen? Moet je er niet voor zorgen dat je al een baan hebt voor een x aantal uur per week?
Tenminste, zo werk het wel bij mijn deeltijdopleiding. Ik moet minimaal 20 uur per week werken en het liefst ook een juridische functie.

Salsa schreef:Nickyyyy schreef:Salsa, moet je met deeltijd stage lopen? Moet je er niet voor zorgen dat je al een baan hebt voor een x aantal uur per week?
Tenminste, zo werk het wel bij mijn deeltijdopleiding. Ik moet minimaal 20 uur per week werken en het liefst ook een juridische functie.
Nope ik moet 40 dagen pj stage lopen. Je mag onbevoegd niet voor de klas staan dus een baan ga je niet vinden.
In principe is alles gelijk aan voltijd alleen je contacturen zijn minder.
Sunrise_ schreef:Ik zou eigenlijk vanaf september een tweede master gaan doen, maar ik kreeg pas vorige week te horen dat er teveel aanmeldingen zijn en dat ik niet kan beginnen. Daarom heb ik nu pas bedacht vanaf september Pabo te willen gaan doen. Ik ben dan ook helemaal niet bekend met de studiekeuze check...kan iemand mij uitleggen wat dat is? Ik hoop vandaag mijn huidige scriptie af te ronden en mij morgen te kunnen gaan bezighouden met inschrijven voor september.
Sunrise_ schreef:Ik zou eigenlijk vanaf september een tweede master gaan doen, maar ik kreeg pas vorige week te horen dat er teveel aanmeldingen zijn en dat ik niet kan beginnen. Daarom heb ik nu pas bedacht vanaf september Pabo te willen gaan doen. Ik ben dan ook helemaal niet bekend met de studiekeuze check...kan iemand mij uitleggen wat dat is? Ik hoop vandaag mijn huidige scriptie af te ronden en mij morgen te kunnen gaan bezighouden met inschrijven voor september.