pimaude schreef:Jammer! Mijn school was daar heel schappelijk in, terugstromen is nl makkelijker dan opstellen.ik verbaas me wel over al die paardenopleidingen. Als ik ergens spijt van heb was het wel die opleiding. Je hebt er niks aan, en als je goed bent kom je er zonder diploma ook.
IK ga hoefsmederij doen, ik hoop dat je wel graag een gediplomeerde hoefsmid bij je paard hebt.
Doordat ik de bol versie doe moet ik ook paardenhouderij volgen. Eigenlijk is dat super want zo krijg je een mooie basis over paarden en dat komt je vast weer ten goede als smid.
Ik heb op HBO niveau al een redelijke kennis over paarden. (ik heb Dier en Veehouderij, Equine; leisure & Sports gestudeerd) diergerelateerd heb ik alles gehaald alleen research, management en vergelijkbare vakken lukten toen echt niet. Qua engels was die opleiding echt ideaal, alle lessen, boeken, powerpoints waren in het engels dus ik ben echt heel erg vooruit gegaan daarin.
pimaude schreef:Heel zwart-wit: 3 is manager. 4 is eigenaar. Als je 4 kan zou ik dat doen. Je maakt qua paard dezelfde opdrachten en toetsen maar wordt iets strenger berekend. + je kan daarna hbo gaan doen
Bedankt, dan weet ik in ieder geval wat ik ga invullen op het formulier. Mijn studiecoördinator van het HBO heeft gelukkig ingevuld dat niveau 4 prima zou zijn dus dat komt goed.
Kan iemand mij vertellen of je een laptop mee mag nemen? Ik maak altijd aantekeningen daarmee omdat schrijven + presentatie kijken + docent volgen net iets te snel gaat anders. (Ik kan blind typen)
ik verbaas me wel over al die paardenopleidingen. Als ik ergens spijt van heb was het wel die opleiding. Je hebt er niks aan, en als je goed bent kom je er zonder diploma ook.
beviel dat een beetje?