Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
upendo schreef:Maar ik begrijp niet zo goed wat je dan zegt Heimdalllr, ik zie nergens concrete ervaringen. 'Die en die vond het bagger', dat is nietszeggend.
Heimdallr schreef:upendo schreef:Maar ik begrijp niet zo goed wat je dan zegt Heimdalllr, ik zie nergens concrete ervaringen. 'Die en die vond het bagger', dat is nietszeggend.
Zij is weg gegaan, dat weet ik alleen. En van der verhalen die ik hier en daar hoor heb ik er weinig positiefs over te zeggen. Ik hoef daar toch geen verantwoording voor af te leggen?

. korbakimmy8 schreef:Ymor schreef:
Waarom werkt hij dan nog bij de Mac als het zo erg is?
geen diploma door vroegere prive omstadigheden. Hij heeft nu vast contract, en die geef je niet zomaar op als 30 jarige zonder diploma.
Heimdallr schreef:Weetje, ik heb al spijt dat ik heb gereageerd...
En noem jij mijn vriendin nu lui?
Ik vind persoonlijk werken bij de MacDonalds een beetje neerbuigend. Maarja, dat is mijn mening.
Wel leuk voor de TS als ze wordt aangenomen!
Heimdallr schreef:Ik vind persoonlijk werken bij de MacDonalds een beetje neerbuigend. Maarja, dat is mijn mening.
SimoneeM schreef:Nou dat hoor ik inderdaad zo vaak...
O, ja zeker geen goede opleiding, ja dan eindig je inderdaad bij de Mac..
Nou wat dacht je er van als ik geld bijverdien om nog wat leuks te kunnen doen naast mijn studie...
Vind het ook zeker een volwaardige baan, het is namelijk inderdaad gewoon hard werken. Echt niet anders dan achter de kassa zitten in de supermarkt.

Ik vind persoonlijk werken bij de MacDonalds een beetje neerbuigend. Maarja, dat is mijn mening.

Citaat:neerbuigend
neerbuigend bijv.naamw.Uitspraak: [nerˈbœyxənt] beleefd, maar zo dat iemand voelt dat je op hem neerkijkt Voorbeeld: `iemand neerbuigend behandelen`Synoniem: minachtend ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/neerbuigend
Heimdallr schreef:Weetje laat maar. Als fouten maken nu ook al niet mag....
Beetje sneu dat er zo gereageerd moet worden.
En tsja, ik heb ook Gymnasium gedaan. Zegt niks, niveau zegt niks over je slimheid of wat dan ook.
En ik werk zelf ook, werk 20 uur per week en per maand verdien ik 600-700 euro.

Heimdallr schreef:Ik vind persoonlijk werken bij de MacDonalds een beetje neerbuigend. Maarja, dat is mijn mening.

Slina schreef:SimoneeM schreef:Nou dat hoor ik inderdaad zo vaak...
O, ja zeker geen goede opleiding, ja dan eindig je inderdaad bij de Mac..
Nou wat dacht je er van als ik geld bijverdien om nog wat leuks te kunnen doen naast mijn studie...
Vind het ook zeker een volwaardige baan, het is namelijk inderdaad gewoon hard werken. Echt niet anders dan achter de kassa zitten in de supermarkt.
Ik merkte juist dat een groot deel HBO of zelfs WO student was
En ze werkten om hun studie/kamer te kunnen bekostigen.
Tuurlijk zitten er ook laag opgeleide mensen, maar dat is overal zo.

Mjetterd schreef:Heimdallr schreef:Ik vind persoonlijk werken bij de MacDonalds een beetje neerbuigend. Maarja, dat is mijn mening.
Ik ken type's als jij, die willen hun handen niet smerig maken aan bepaald werk omdat ze daar te goed voor zijn, ookal kunnen ze verder geen andere baan vinden.
Lekker op de bank blijven zitten, die McDonalds medewerker die betaald zn belasting wel, dan kunnen de bankhangers uitkering trekken
Hierbij vertel ik met TROTS: Ik heb net ook bij de McDonalds gesolliciteerd![]()
Heimdallr schreef:En overigens, racistische en discriminerende opmerkingen mogen niet in Nederland.