Welliej schreef:_Retje schreef:Ik ga WO Rechten doen in Utrecht, heb net even zitten zoeken op internet maar heb nog niemand gevonden die dat ook gaat doen. Ik weet van de matchingsdag dat er genoeg mensen de studie gaan doen, maar óf ik zit heel verkeerd te zoeken, óf niemand heeft er wat over op internet gezet. Kennen jullie heel toevallig iemand die ook Rechten gaat doen in Utrecht?
Ik heb me zojuist ingeschreven voor rechten in utrecht! Heb een negatief BSA gekregen in Groningen en weiger iets anders te doen. Super lang reizen (2 uur ongeveer) maargoed. Opofferingen he
Aiiii dat is rot! Veel vakken niet gehaald vorig jaar, of echt een negatief BSA op eentje? Blijft vervelend..
. Kennen jullie heel toevallig iemand die ook Rechten gaat doen in Utrecht?
was flink blokken op Wiskunde na 10 jaar geen wiskunde te hebben gehad. Maar gelukkig is het gelukt!
Heb dan wel nu m'n WO propedeuse recht, maar stroom nog altijd officieel in met HBO propedeuse.. Moest daarom ook m'n colloquium doctum maken
Nu wissel ik bij recht elke 5 weken van klas, dus ik ben wel wat awkwardheid gewend, maar ik vind het echt verschrikkelijk