S'avonds lag ik dan voor pampus op de bank. Echt geen pretje

Ik leverde altijd een briefje in, enkele weken vooruit, met dagen/tijden dat ik kon werken.
Heel jammer als er dan opeens ergens iets leuks te doen was maar ingeroosterd was dan ingeroosterd.
Natuurlijk kun je wel eens vrij vragen of op vakantie, zo lang je het op tijd aangeeft (en volgens mij doet TS dat ook).
Maar je kunt beter duidelijk je 'wensen' doorgeven dan iedere keer 'zeuren' over het rooster.
Ik heb 5 maanden lang 2 banen gehad.
40-uur in de week, maandag tot vrijdag en daarnaast nog in het weekend. Soms zelfs zaterdag én zondag. Maar die baantjes vond ik leuk!
Daarnaast waren de avonden gewoon vrij omdat ik in die tijd niet naar school ging (was ook onmogelijk geweest
), heerlijk!En natuurlijk was het vermoeiend (en niet eeuwig vol te houden) maar ik lag niet iedere avond voor pampus op de bank omdat het werk gewoonweg niet geestdodend was.
En laten we wel wezen... kassamedewerker is de eerste 3/4 uren leuk maar daarna...

ik werkte woensdag 16-20, vrijdag 15-21 en zaterdag van 10-20.. 20 uur dus. Ben er alleen maar beter van feworden. Op dit moment is t stage (8.30-17.00 met gemiddeld uur reistijd enkele reis, lag aan locatie, soms 1,5 a 2 uur), eten, paard. Thuiskomst is t schoolwerk, of stageverslag. Vrijdagavond wat met vriendinnen, zaterdag werk 8-18, en avondje gezellig weer. Zondag paard en huiswerk en 'bijtanken'
?