Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

annnepannne schreef:Even een vraagje over stagevergoeding, misschien dat jullie er iets over weten maar ik zou 330 bruto krijgen maar heb nu dus 140 netto gekregen, dat kan toch niet. Heb 36 uur per week gewerkt en ben ingezet als personeel de laatste weken ipv stagaire..
En hoor je een loonstrook van je stage te krijgen? Anders wacht ik die even af.
Mjelle_G schreef:annnepannne schreef:Even een vraagje over stagevergoeding, misschien dat jullie er iets over weten maar ik zou 330 bruto krijgen maar heb nu dus 140 netto gekregen, dat kan toch niet. Heb 36 uur per week gewerkt en ben ingezet als personeel de laatste weken ipv stagaire..
En hoor je een loonstrook van je stage te krijgen? Anders wacht ik die even af.
ik zou je loonstrookje inderdaad even goed bekijken. Daarnaast, tot wanneer loopt je stage contract? Het is namelijk zo dat ook al wordt je dus als verpleegkundige ingepland, je alsnog volgens je stage contract wordt betaald..
Marjo89 schreef:En mijn grootste zorg is rekenen. Maar daar blijken er heel veel last van te hebben.
Dat wordt gewoon flink bikkelen.
Nessavende schreef:Marjo89 schreef:En mijn grootste zorg is rekenen. Maar daar blijken er heel veel last van te hebben.
Dat wordt gewoon flink bikkelen.
Mijn tip: Heel veel oefenen als je er moeite mee hebt! Van je opleiding krijg je waarschijnlijk al oefenopgaven, misschien dat er een boek staat in de literatuurlijst (ben de naam kwijt) daar staan ook veel oefensommen in en op internet is dacht ik ook nog een programma ervoor te vinden. Succes!
Marjo89 schreef:Waar zouden jullie uiteindelijk willen werken, want als verpleegkundige klinkt het al snel alsof je in ziekenhuis werkt.
Ik zit in de gehandicapten zorg, daar blijf ik ook in. Omdat ik echt van die mensen hou..
En ik wil mijn verpleegkundige dus ook daarvoor gebruiken.
Nu moet ik de verpleeghandelingen over laten aan mijn collega, waardoor er dus meer mensen nodig zijn voor 1 persoon. Wat ik soms erg zielig vind, Ze zien al zoveel gezichten.
Anoniem schreef:Marjo89 schreef:Waar zouden jullie uiteindelijk willen werken, want als verpleegkundige klinkt het al snel alsof je in ziekenhuis werkt.
Ik zit in de gehandicapten zorg, daar blijf ik ook in. Omdat ik echt van die mensen hou..
En ik wil mijn verpleegkundige dus ook daarvoor gebruiken.
Nu moet ik de verpleeghandelingen over laten aan mijn collega, waardoor er dus meer mensen nodig zijn voor 1 persoon. Wat ik soms erg zielig vind, Ze zien al zoveel gezichten.
Ik wil uiteindelijk de O.K. in maar doe dan ook een combinatie opleiding. Wanneer ik niet de o.k. in ga zou ik graag wondverpleegkundige ofzo worden.
Ik vind juist de technische handelingen leuk aan het verpleegkundig vak.
?
. Maar ik vindt het wel een leuke opleiding, en vooral met dementerende werken vind ik leuk!