Nog een slachtoffer!
Ik begin de 17e met mijn afstudeeropdracht & 10 juni moet het af zijn. 17 Weken knallen dus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus morgen even terug luisteren
Heb nu alle documenten open staan die ik nodig heb, maar ik raak alleen maar meer in de war en zie het niet meer.
Maar ik heb 1 versie uitgeprint en die gebruik ik als kladblaadje 
Straww_ schreef:Begin bovenaan en werk zo naar beneden. Als je echt vast zit, ga dan even wat anders doen. Pak telkens een klein stukje en neem dan even pauze, misschien kan je er dan met een helder hoofd naar blijven kijken
Voor de afdeling zijn bepaalde dingen zo vanzelfsprekend - ook voor ons - dat wij die niet hadden uitgelegd. Dat wordt opgemerkt dus. Morgen meteen weer aan de slag! 
Lijkt me nog best lastig dat je moet bewijzen dat je competent bent? Gaat je onderzoeksplan ook daarover, of heb je dan een ander onderwerp?
liiza schreef:Het is ook best lastig, zeker omdat het twee losse onderdelen zijn. Ik moet bewijzen dat ik competent ben aan de hand van competenties die opgesteld zijn door de PABO. Dit zijn 17 punten en bij elk punt moet ik bewijsmateriaal aanleveren. In welke vorm is voor mij nog even zoeken.
Mijn onderzoek gaat over het verbeteren van resultaten met opbrengstgericht werken, dat is dus iets heel anders
liiza schreef:Het is ook best lastig, zeker omdat het twee losse onderdelen zijn. Ik moet bewijzen dat ik competent ben aan de hand van competenties die opgesteld zijn door de PABO. Dit zijn 17 punten en bij elk punt moet ik bewijsmateriaal aanleveren. In welke vorm is voor mij nog even zoeken.
ik moet als alles goed gaat op 3 juli mijn thesis verdedigen. Succes allemaal ik ga nu meelezen en missvhien heb ik ook wel tips, en vanaf april word ik vast wat actiever :p