Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Djonah schreef:Ik hoop dat ik hier ook mijn vraag kan stellen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen met de Open Universiteit. Ik wil graag een thuisstudie erbij doen maar ik heb wel enige structuur nodig. Ik zou graag willen dat mijn tentamens worden ingepland zodat ik een strak schema heb waar ik mij verplicht aan moet houden. Ook zou ik graag antwoorden willen hebben van de vragen die gegeven worden. Weet iemand of de OU dat aanbied? En wat zijn jullie ervaringen met de OU? Of heeft iemand een betere instelling voor mij in gedachte?
Tazzey schreef:Leuk dat er zoveel meiden zijn die in het zelfde schuitje zitten. Ik sta heel even stil met mijn studie. Ik ben aan het revalideren voor mijn gebroken rug. Ik krijg nog altijd morfine tegen de pijn. En morfine en concentreren gaan helaas niet samen. Ik probeer wel iedere dag echt iets aan mijn studie te doen maar het lukt gewoon echt niet. Daar baal ik zo onwijs van :-(
Colaaa kun je geen proefles downloaden?
Ilja000 schreef:Voor degenen die NHA Burgerschap gaan doen: het valt echt wel mee!!!! Het grootste deel beheers je echt al wel als je het nieuws een beetje volgt en een beetje algemene kennis hebt. Hier en daar wat dingetjes stampen. Het is vooral heeeeeel veel schrijfwerk.

en kan ik nog ff wat stukjes doorlezen haha. TessaS schreef:Leuk dat hier een topic van is!
Ik ga binnenkort ook beginnen met een thuisstudie van een jaar!
Ik ben net klaar met mijn Verzorgende IG niveau 3 opleiding en ik ben op dit moment aan het werk als Verzorgende in een verzorg/verpleeghuis. Helaas is dit toch niet het werk waar mijn hart ligt.
Daarom ga ik binnenkort beginnen met de thuisopleiding Secretaresse van de NHA.
Heeft iemand ervaring met de NHA thuisopleidingen?
maj0 schreef:Ik meld me hier.
Ik doe ook thuisstudie bij NHA. Vind het zelf nog heel moeilijk om me te concentreren.
Enige jammere van nha vind ik dat er spelfouten in de boeken staan en er soms vragen zijn waarbij het antwword van hun nergens op slaat. Verder ben ik wel tevreden nu nog diploma halen en dan ben ik helemaal blij haha
Maar is/was mijn grootste droom, dus even doorzetten, alleen zo bang dat het niet gaat lukken
en was al zo onzeker of ik het wel zou kunnen. Dan helpt zo iets niet in de motivatie haha