Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat was nogal een flinke tegenvaller. Toen Biologie in Leiden gaan studeren, maar hier in oktober mee gestopt, dit was echt niet mijn ding.
Ik zit ook te twijfelen over Antwerpen, maar ik zit ook met mijn paard hier en die kan niet mee dan...
Sanned schreef:Ik moet nog een certificaat in scheikunde halen. Ik heb E&M met natuurkunde gedaan en in 2012 al een certificaat in biologie gehaald. Destijds heb ik ook scheikunde gedaan, maar daar ben ik voor gezakt en ik had toen geen reden om een hertentamen te doen, aangezien ik het niet nodig had voor mijn huidige studie. Nu heb ik daar natuurlijk gigantisch spijt van, want nu moet ik het echt halen en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen... Maar ik ben nu gemotiveerder dan ooit, dus het moet lukken!
dream_lot schreef:Welkom!! Yes het topic is weer actief!
Leuk PWS onderwerp ook! Mijn pws heb in vandaag ingeleverd. Proefversie een 8.7. Mijne gaat over addtieven (e-nummers dus)
Ik sta een 7 nu gemiddeld denk ik.
8 voor wis- en scheikunde , één 6 voor Engels en een 5 voor natuurkunde....
Vorig jaar was ik vergoed in natuurkunde. Ben ook niet bang voor t examen deze docent slaat gewoon nergens op en stelt rare vragen.
Ik ga ook nog op examentraining voor Engels, bio, natuurkunde en scheikunde. Investeren zodat ik hopelijk word ingelood en stufi heb!!

Waardoor beviel het niet? Paste het gewoon niet bij je?
vermakkelijkt het om naar klasse C te gaan
. 
Ik heb anders zo'n 3 uur reistijd in totaal per dag
Ik wil wel eerst al begonnen zijn met mijn studie, de stad en medestudenten leren kennen. Daarna wil/moet ik wel op kamers.
dream_lot schreef:Ja ik woon 15 min fietsen van de Uithof. Dat is wel heel fijn. Echt op de Uithof zelf wonen lijkt mij trouwens niet echt leuk..

en waarbij dit niet t geval was zo ongeveer de hc, leesboek en wc doorgenomen en zo ook gehaald

)
.. Moet zeggen dat het me niet heel makkelijk af ga, maar mijn leer methode werkt waarschijnlijk gewoon niet zo goed xD. Vind veel wel heel interessant
en vooral de practica zijn suuuuuper leuk 

Ken er nu zeker al 5, zouden er misschien weinig klasse E-ers zijn omdat ze misschien denken dat het toch geen zin heeft om het te proberen?
Ik hoop dat ik erdoor kom! Verder ook al regelmatig op de UU geweest voor interessante lezingen bij faculteit paard en natuurlijk de open dag
Arantes schreef:Goh het lijkt bijna wel alsof iedereen die in klasse E zit wordt ingelootKen er nu zeker al 5, zouden er misschien weinig klasse E-ers zijn omdat ze misschien denken dat het toch geen zin heeft om het te proberen?
Vind het wel heel interessant om de verhalen hier te lezen van degene die het al studeren, het klinkt echt zo ontzettend leuk allemaal.
(niet dat jullie niet je best deden hoor!!! Ik weet alleen van mezelf dat ik klasse C zou meoten kunnen halen)