HouVanUtopia schreef:Ik werk 9/9.5 uur per dag.
Zonder pauze?? En dat mag? Lijkt me nl. sterk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mayniac_val schreef:Maar als ik het goed begrijp mogen er alleen geen vleeswaren op brood worden gegeten, omdat het KDV vegetarisch is. Zo'n drama is dat toch niet? Of je broodje, appel, banaan, pindakaas of wat dan ook biologisch is, kunnen ze heus niet ruiken.

HouVanUtopia schreef:Ik werk idd zonder pauze.
Ze zien onze pauze als eten met de Kids ook al ben je dan bezig.
Zelfs op de babygroep waar altijd wel iemand wakker is geen pauze
pmarena schreef:Ik denk eerlijk gezegd ook dat je weinig te klagen hebt als je in je pauze met een stel kinders een boterhammetje naar binnen kan werken... vergeleken met duizenden anderen die ècht door moeten werken zeg maar en niet eens even kunnen gaan zitten voor dat boterhammetje of erger nog: daar niet eens aan toe komen om het naar binnen te schuiven door de drukte / aard van de werkzaamheden

pmarena schreef:Niks kort door de bocht
Puur een verschilletje theorie - praktijk.
Je kan wel op alle slakken zout gaan leggen maar je kan ook een beetje geven en een beetje nemen gezien de huidige economie waarbij het wel lekker is als je een baan hebt en je werkgever overeind blijft.
Zat mensen die zelf ook veel liever een half uurtje eerder naar huis gaan en op de werkvloer hun bammetje verorberen, dan afgezonderd in een hokje een half uur een boterhammetje eten en eind van de middag een half uur langer moeten doorwerken
!
HouVanUtopia schreef:Wij krijgen idd alles doorbetaald.
Ik ervaar het niet als vervelend je eet al samen met de kinderen wat moet in dan in mn pauze doen.
Als de kinderen in bed liggen poetsen we de ruimtes en vaak is er aan even een 10min om rust te zitten. Behalve als er veel kinderen rusten die gaan dan weer spelen