Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Murthul schreef:Even voor de duidelijkheid: de laatste keer dat ik in een gevangenis was was in groep 6 tien we gingen kijken met school
Ik heb gebeld, en die meneer vroeg zwaar serieus of ik niet misschien voortvluchtig was.. Ik ben beledigd..
Hij zou ervoor zorgen dat ik word teruggebeld vandaag voor 5en en anders morgen voor 12 uur..
zijn ze nou helemaal...
Murthul schreef:Even voor de duidelijkheid: de laatste keer dat ik in een gevangenis was was in groep 6 tien we gingen kijken met school
Ik heb gebeld, en die meneer vroeg zwaar serieus of ik niet misschien voortvluchtig was.. Ik ben beledigd..
Hij zou ervoor zorgen dat ik word teruggebeld vandaag voor 5en en anders morgen voor 12 uur..

.
. Daarom dat je lekker op je eigen adres blijft wonen (ook zo'n mooie, die brief naar daar sturen
) want uiteraard is dat de laatste plaats waar de politie gaat kijken, wie blijft er nu thuis wonen als hij moet vluchten voor de gevangenis? Slim bedacht TS! Murthul schreef:Even voor de duidelijkheid: de laatste keer dat ik in een gevangenis was was in groep 6 tien we gingen kijken met school
StalNollie schreef:wat ik dan van het uwv niet snap waarom terug bellen, waarom niet gelijk oplossen. het klopt toch niet. ik vind een sorry of straks een brief met een sorry zeker op zijn plaats.

Dus jij krijgt je uitkering later... En zij krijgen nog een paar dagen extra rente... Doe dat bij minimaal 1000 mensen elke maand.. Levert een leuk bedrag op dan 
Maar het kan zo zijn dat iemand een sofinr heeft gewisseld (verkeerd overgenomen) of dezelfde naam wil ook nog wel eens problemen opleveren
Lianne86 schreef:Wel weer "handig" om geld langer binnen te houden... Want dit oplossen kost toevallig minimaal 10 werkdagen natuurlijkDus jij krijgt je uitkering later... En zij krijgen nog een paar dagen extra rente... Doe dat bij minimaal 1000 mensen elke maand.. Levert een leuk bedrag op dan
Snap wel dat ze dit na moeten gaan natuurlijkMaar het kan zo zijn dat iemand een sofinr heeft gewisseld (verkeerd overgenomen) of dezelfde naam wil ook nog wel eens problemen opleveren