Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Char_elle schreef:Ik heb me ook ooit ingeschreven bij plato. Maar dat is niks voor mij. Welk dispuut zit je? Ik ben zoals ik al zei lid van lacoste en wil daar volgende jaar ook actief lid worden.
De tennisvereniging ken ik ook wel wat mensen van!
Gittekit schreef:Char_elle schreef:Ik heb me ook ooit ingeschreven bij plato. Maar dat is niks voor mij. Welk dispuut zit je? Ik ben zoals ik al zei lid van lacoste en wil daar volgende jaar ook actief lid worden.
Bij BalaganDe tennisvereniging ken ik ook wel wat mensen van!
Bambolina, mijn bijrijdpaard staat dan vlak bij die van jou in de buurt!
savasan schreef:Er is een verschil Fabske, dat topic is voor alle mensen uit Tilburg, en dit is voor studenten. Ik denk niet dat de gemiddelde 40 jarige Tilburger het interessant vind om te horen waar we uitgaan
en ik ben geen 40 
op naar t afstuderen
haha Saintelette schreef:Yes net m'n laatste cijfer van jaar 3 binnen gekregen dus dat is nu lekker allemaal afgeslotenop naar t afstuderen
![]()
Iemand vroeg trouwens of de lerarenopleiding moeilijk was, nou ik heb alles gehaald zonder te herkansen / afhankelijk van t aantal vakken begin ik max een week van te voren met wat lezen.. Dus neehaha
Want die wil ik ook wel doen dan hahaha. Dat verschilt echt per persoon denk ik hoor. Ik ben zelf van het vmbo naar havo gedaan en dat is wat anders dan iemand die bijv. van vwo komt of altijd makkelijk de havo heeft aangekund. Ik moet echt m'n best doen, maar het is te doen, mits je je best doet

) vind ik zelf de vaardigheden makkelijker, heb ook anderhalfjaar in Engeland gewoond, dus dat scheelt natuurlijk
Moeilijk vind ik grammatica en fonetiek. Vakken als flankerend onderwijs en vakdidactiek vind ik op zich prima te doen.
Dus dat ligt er echt gewoon maar aan.
) om die termen in WRTS te zetten, of als je wilt ik heb ze gedeeld dus je kan ze ook van mij overnemen
Voor de fonetische transcripties heb ik het zelf uiteindelijk gehaald door eerst het eerste woordje in normaal Engels te schrijven en dan de rest van de regel volschrijven met de fonetische transcriptie (dus 10 keer hetzelfde woord ofzo
) Héél veel mensen gaan onderuit bij fonetiek omdat ze niet op de juiste manier leren, ik eerst ook uiteindelijk met een zeven gehaald (allebei de delen)