Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
taartjee schreef:Oke, misschien komt dit heel dom over, maar wat is snapchat?
)

Nannepannie schreef:Haha is snapchat serieus bedacht om naaktfoto's mee te kunnen sturen? Geniaal hahaha
Ik ben dr echt verslaafd aan. Heerlijk, ik kan echt de meest genante foto's versturen zonder er gelijk mee gechanteerd te worden ^^
XNienke_ schreef:Nannepannie schreef:Haha is snapchat serieus bedacht om naaktfoto's mee te kunnen sturen? Geniaal hahaha
Ik ben dr echt verslaafd aan. Heerlijk, ik kan echt de meest genante foto's versturen zonder er gelijk mee gechanteerd te worden ^^
tenzij er een screenshot word gemaakt![]()
DaisyDarling schreef:XNienke_ schreef:tenzij er een screenshot word gemaakt![]()
Als het goed is krijg je dan een melding dat iemand dat heeft gedaan, zodat je actie kan ondernemen.
Al is het dan vast al te laat
v33ri3 schreef:Gelukkig na een dag duimen eindelijk de verlossing. Ik ga gelukkig over! Misschien niet helemaal met de mooiste cijfers en voor volgend jaar zal het knokkend zijn... Maar toch, we gaan ervoor! (nog een toets dan)
Iedereen nog succes met de laatste loodjes van 4 havo. Heeft er eigenlijk iemand ook afscheid moeten nemen van hem/haar vriendengroep. Helaas vertrekken erbij mij een paar of blijven zitten. Vind dat persoonlijk nog wel het moeilijkst.