liedje89 schreef:En het is dom om je telefoon niet uit te zetten maar wie is er nu nooit zoiets vergeten, vind het disproportioneel om voor een foutje een apperaat van 500,- met prive informatie weken in te nemen. Schelden heeft niets met die telefoon te maken verder. Als je normaal de leraar uitscheld neemt ze toch ook niet je telefoon in daar hoort gewoon een normale straf op te staan.
Nou nou, overdrijven is ook een vak. Ik heb nergens zien staan dat de telefoon zo duur was en dan nog zin de regels duidelijk. En op normaal de leraar uitschelden hoort een normale straf te staan? Daar ga je al verkeerd, want het is niet normaal om iemand uit te schelden. Wie het dan ook is.
TS, als je mijn dochter was had je toch echt ontzettend op je sodemieter gekregen voor je gedrag. Je moet anderen behandelen zoals je zelf behandeld wenst te worden. En dat korte lontje heb ik ook, daar kun je zeker wat aan doen. Het is wel heel makkelijk om de schuld steeds bij een ander neer te leggen, maar zo werkt het helaas niet in de echte wereld.
Dat verklaart een hoop.

.. Geen grap
.. Echt belachelijk soms wat je daar met sommige leraren mee maakt.
). Ik heb nooit problemen behalve dat ik altijd te laat ben, maar leraren storen zich hier niet aan. Als een leraar mij toch zou uitschelden/of pijn zou doen, is die beleefdheid als sneeuw voor de zon verdwenen.
)
)
. Als je het over normen en waarden wilt hebben is je laatste zin ook wel een beetje hypocriet
.