Toekomstige studenten WO

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__PrinCes

Re: Toekomstige studenten WO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 11:31

Ik heb ook nog niks gehoord voor rechten in Rotterdam :)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 11:49

SimoneeM schreef:
MyHorseGirl schreef:
Ja het is in Leiden. :j

Tenminste, als ik ingeloot word voor rechten.. Heb nog niks gehoord..

Echt niet? Balen.. Staat er ook niks op studielink? :)

Nee niks.. Ben al de hele tijd bezig met het dwangmatig refreshen van de pagina, maar helemaal niks. :n Hoorde net van een meisje dat als je met je P naar de uni gaat (zoals ik), je dan een verlate inzending van documenten hebt moeten aanvragen. Dit heb ik dus ook aangevraagd omdat ik in mei nog bezig was om mijn P te halen. Eergisteren pas mijn propedeuseverklaring op kunnen halen en ook gelijk verzonden. In principe zouden ze die verklaring dus al gehad moeten hebben, maar hoorde nu dus omdat je je documenten pas later hebt opgestuurd, je ook pas later te horen krijgt of je bent ingeloot ja of nee.. Dat kan dus wel tot half augustus duren..

Dit staat overigens op DUO:

Citaat:
Heb je met de antwoordkaart 'Verlate inzending' doorgegeven dat je het diploma en de cijferlijst pas later kon inzenden? Dán ontvang je de uitslag van de loting nadat de cijferlijst en het diploma zijn ontvangen.

Ze zouden het dus al gehad moeten hebben, maar weet natuurlijk niet hoe snel zij zijn met het verwerken ervan.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 11:52

Dan heb ik dat waarschijnlijk ook.. Ik heb zelfs nog helemaal geen propedeuse verklaring van m'n oude school gehad want dat duurt natuurlijk eeuwen.. Maar bij mij staat er wel op studielink dat ik moet wachten op de lotinguitslag..

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:05

Maar hoe zit het dan met de uitslag? Want ik heb me netjes voor 15 mei aangemeld enzo en toen kreeg ik gelijk te horen dat omdat ik het voor 15 mei had gedaan, sowieso werd ingeloot.. Maar geldt dat nu nog dan?

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:08

__PrinCes schreef:
Maar hoe zit het dan met de uitslag? Want ik heb me netjes voor 15 mei aangemeld enzo en toen kreeg ik gelijk te horen dat omdat ik het voor 15 mei had gedaan, sowieso werd ingeloot.. Maar geldt dat nu nog dan?

Vriendin van mij heeft wel bericht van rechten in Rotterdam.. apart..

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:09

Ik ga ook met mn p naar de uni. Ik heb dinsdag mn p opgestuurd naar duo, en gister gebeld naar duo en ze hadden het nog niet verwerkt, dat kon nog wel een week duren. Je krijgt de uitslag van de loting pas daarna.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 12:29

Poeh, 805 aanmeldingen voor Nijmegen, ik zie nu pas hoeveel geluk ik gehad heb :oo
Succes voor degenen die nog in spanning zitten..

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:33

__PrinCes schreef:
Dan heb ik dat waarschijnlijk ook.. Ik heb zelfs nog helemaal geen propedeuse verklaring van m'n oude school gehad want dat duurt natuurlijk eeuwen.. Maar bij mij staat er wel op studielink dat ik moet wachten op de lotinguitslag..

Zijn ze dan ook lekker snel mee.. En DUO is ook al zo f*cking langzaam met alles verwerken! -O-

Bij mij staat er een geel balkje met dat er nog documenten ingestuurd moeten worden. Pas als deze ontvangen zijn (ze hebben die van mij gisteren ontvangen als het goed is) en verwerkt krijg je de uitslag van de loting. Echt super raar en krom, omdat ik de indruk had gekregen dat wij gewoon meededen aan de loting onder voorbehoud van onze propedeuseverklaring.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:36

Sorry hoor maar ik word hier zo scheel en gefrustreerd van. _-:( De medewerkers van DUO begrijpen toch ook wel dat wij in spanning afwachten en het fijn zou zijn dat als ze het meteen ontvangen hebben ook meteen verwerken zodat wij z.s.m. de uitslag krijgen?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:38

Ik dacht precies hetzelfde als jij ja.. Gewoon mee loten..

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:48

__PrinCes schreef:

Maar moet je geen P-verklaring aanvragen? Wij moesten namelijk via de examencommissie om een eerdere afgifte van de verklaring vragen.

BonnieBalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:52

Ook een egopost hier! Ik zit gewoon in Diergeneeskunde Utrecht! Aah ik ben er zo blij mee! Hier ook gefeliciteerd iedereen!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:58

Voor degenen die ingeloot zijn: GEFELICITEERD! *\o/*

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:05

Super zeg! Heb veel mensen voor diergeneeskunde gehoord die zijn uitgeloot.. Superfijn dus! :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 15:14

MyHorseGirl schreef:
__PrinCes schreef:

Maar moet je geen P-verklaring aanvragen? Wij moesten namelijk via de examencommissie om een eerdere afgifte van de verklaring vragen.

Ik heb m net sinds van de week binnen dus ik kon m niet eerder aanvragen vandaar..

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 15:17

Yeaahh! Ik ben ook toegelaten. ik ga officieel Psychologie studeren in Groningen. Ookal wist ik dat eigenlijk al :')

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 17:50

Gefeliciteerd alle mensen die ingeloot zijn, wat fijn voor jullie!! :D en veel succes voor degenen die het nog niet weten!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 18:40

Gefeliciteerd meiden die ingeloot zijn! :D Ik ben niet geselecteerd voor B&O in Utrecht, dus ga wellicht dezelfde opleiding volgen aan de VU!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:10

Gefeliciteerd iedereen die is ingeloot! Ook ik ben ingeloot, voor mijn eerste keuze: Psychologie in Utrecht!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:15

__PrinCes schreef:
Ik heb m net sinds van de week binnen dus ik kon m niet eerder aanvragen vandaar..

Heb je 'm al ingestuurd? Ik heb namelijk van een toekomstig studiegenoot gehoord dat als je je verklaring deze week ingestuurd hebt, je volgende week vrijdag dan de uitslag krijgt van de loting. Je kan ongeveer een week vanaf het insturen rekenen.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:16

Wie van jullie gaan er eigenlijk lid worden van een studentenvereniging of twijfelen hier nog over?

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 22:24

Gefeliciteerd Chouchou!
Ik wil me alleen aansluiten bij een studievereniging :)

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:46

Ik sowieso studievereniging, studentenvereniging weet ik nog niet :)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:54

MyHorseGirl schreef:
__PrinCes schreef:

Heb je 'm al ingestuurd? Ik heb namelijk van een toekomstig studiegenoot gehoord dat als je je verklaring deze week ingestuurd hebt, je volgende week vrijdag dan de uitslag krijgt van de loting. Je kan ongeveer een week vanaf het insturen rekenen.

Nee de verklaring heb ik nog niet, heb sinds deze week m'n 60 studiepunten binnen bedoel ik.. Moet je die verklaring dan naar duo sturen?

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:12

__PrinCes schreef:
Nee de verklaring heb ik nog niet, heb sinds deze week m'n 60 studiepunten binnen bedoel ik.. Moet je die verklaring dan naar duo sturen?

Oh dat bedoelde je! Ja, als je je verklaring hebt dan moet je 'm insturen met een eerder ontvangen envelop van DUO en een kaart die je ook eerder ontvangen hebt. Ik was die kwijt dus moest mijn BSN en studie vermelden op het document en toen insturen naar DUO.