Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SimoneeM schreef:MyHorseGirl schreef:Ja het is in Leiden.![]()
Tenminste, als ik ingeloot word voor rechten.. Heb nog niks gehoord..
Echt niet? Balen.. Staat er ook niks op studielink?
Hoorde net van een meisje dat als je met je P naar de uni gaat (zoals ik), je dan een verlate inzending van documenten hebt moeten aanvragen. Dit heb ik dus ook aangevraagd omdat ik in mei nog bezig was om mijn P te halen. Eergisteren pas mijn propedeuseverklaring op kunnen halen en ook gelijk verzonden. In principe zouden ze die verklaring dus al gehad moeten hebben, maar hoorde nu dus omdat je je documenten pas later hebt opgestuurd, je ook pas later te horen krijgt of je bent ingeloot ja of nee.. Dat kan dus wel tot half augustus duren.. Citaat:Heb je met de antwoordkaart 'Verlate inzending' doorgegeven dat je het diploma en de cijferlijst pas later kon inzenden? Dán ontvang je de uitslag van de loting nadat de cijferlijst en het diploma zijn ontvangen.

__PrinCes schreef:Dan heb ik dat waarschijnlijk ook.. Ik heb zelfs nog helemaal geen propedeuse verklaring van m'n oude school gehad want dat duurt natuurlijk eeuwen.. Maar bij mij staat er wel op studielink dat ik moet wachten op de lotinguitslag..
De medewerkers van DUO begrijpen toch ook wel dat wij in spanning afwachten en het fijn zou zijn dat als ze het meteen ontvangen hebben ook meteen verwerken zodat wij z.s.m. de uitslag krijgen?
MyHorseGirl schreef:__PrinCes schreef:Ik dacht precies hetzelfde als jij ja.. Gewoon mee loten..
Maar moet je geen P-verklaring aanvragen? Wij moesten namelijk via de examencommissie om een eerdere afgifte van de verklaring vragen.

en veel succes voor degenen die het nog niet weten!
Ik ben niet geselecteerd voor B&O in Utrecht, dus ga wellicht dezelfde opleiding volgen aan de VU! __PrinCes schreef:Ik heb m net sinds van de week binnen dus ik kon m niet eerder aanvragen vandaar..

MyHorseGirl schreef:__PrinCes schreef:Ik heb m net sinds van de week binnen dus ik kon m niet eerder aanvragen vandaar..
Heb je 'm al ingestuurd? Ik heb namelijk van een toekomstig studiegenoot gehoord dat als je je verklaring deze week ingestuurd hebt, je volgende week vrijdag dan de uitslag krijgt van de loting. Je kan ongeveer een week vanaf het insturen rekenen.
__PrinCes schreef:Nee de verklaring heb ik nog niet, heb sinds deze week m'n 60 studiepunten binnen bedoel ik.. Moet je die verklaring dan naar duo sturen?