Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik begon op Interne Geneeskunde. ( Super fijne afdeling om stage te lopen gezien het onwijs 'breed' is. Het is echter wel een pittige afdeling voor een eerste stage omdat je behoorlijk in het diepe wordt gegooid, het is over het algemeen een hele drukke/ chaotische afdeling. Maar omdat ik al best wat ervaring had in de zorg was het voor mij juist perfect.)
SannevdM schreef:Ook ik hoefde destijds geen stage te lopen bij een bejaardentehuis oid. Lekker alle stages in het ziekenhuis!Ik begon op Interne Geneeskunde. ( Super fijne afdeling om stage te lopen gezien het onwijs 'breed' is. Het is echter wel een pittige afdeling voor een eerste stage omdat je behoorlijk in het diepe wordt gegooid, het is over het algemeen een hele drukke/ chaotische afdeling. Maar omdat ik al best wat ervaring had in de zorg was het voor mij juist perfect.)

Ben daar echt blij mee! Deijs schreef:SannevdM schreef:Ook ik hoefde destijds geen stage te lopen bij een bejaardentehuis oid. Lekker alle stages in het ziekenhuis!Ik begon op Interne Geneeskunde. ( Super fijne afdeling om stage te lopen gezien het onwijs 'breed' is. Het is echter wel een pittige afdeling voor een eerste stage omdat je behoorlijk in het diepe wordt gegooid, het is over het algemeen een hele drukke/ chaotische afdeling. Maar omdat ik al best wat ervaring had in de zorg was het voor mij juist perfect.)
wow wat heb jij dan een geluk gehad zeg!
Veel te saai en te rustig.