Op kamers in Wageningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FleurHunter

Re: Op kamers in Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:49

Hoi,

Ik zie hier allemaal leuke berichten. Ik woon sinds 2 jaar in Wageningen op kamers en in ons huis komen twee kamers vrij. Ik ben nu samen met Bokker Annick. We woonde met ze 4en allemaal paardenmeiden, maar er gaan er 2 weg. Dus eigenlijk zijn we opzoek naar nieuwe gezellige paardenmeiden:)

Groetjes Fleur

Prive berichtje sturen als het je wat lijkt:)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 00:07

Ik ga volgend jaar zeer waarschijnlijk ook in wageninge studeren als ik niet ingeloot wordt.
Ik blijf in ieder geval voorlopig gewoon thuiswonen maar zag geen ander topic over Dierwetenschappen studenten.

miepietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:13

Ik meld me hier ook even!
de kans is heel groot dat ik volgend jaar dierwetenschappen ga studeren, omdat de kans heel klein is dat ik voor diergeneeskunde wordt ingeloot.
Ik ben daarom op zoek naar een kamer in Wageningen, omdat die voor mij ruim 3.5 uur reizen is.
Dus als iemand nog ideeën heeft?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:15

miepietjuh schreef:
de kans is heel groot dat ik volgend jaar dierwetenschappen ga studeren, omdat de kans heel klein is dat ik voor diergeneeskunde wordt ingeloot.
Ik ben daarom op zoek naar een kamer in Wageningen, omdat die voor mij ruim 3.5 uur reizen is.

Hierboven is al het een en ander besproken :) Al ingeschreven bij Idealis?

miepietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:18

SSDesign schreef:
miepietjuh schreef:

Hierboven is al het een en ander besproken :) Al ingeschreven bij Idealis?

ja ik zag het!
Ik ben ingeschreven bij idealis, maar pas in februari omdat ik pas erg laat wist wat ik wilde doen.
Ik kijk ook regelmatig op housingdeskwageningen, en gisteren leek het erop dat ik een kamer had, maar dat is helaas niet doorgegaan.
Die mensen vonden het vervelend (wat ik 100% begrijp) dat stel dat ik bij diergeneeskunde wordt toegelaten ik de kamer al vrij snel opzeg.

Ik vind het vervelend dat je pas de 19e hoort of je bent toegelaten, want dan weet ik pas naar welke stad ik ga. Ik ga dan gelijk op vakantie dus dan zou ik pas vanaf 1 augustus een kamer kunnen zoeken....

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:20

Kijk ook op student plaza wageningen (facebook groep), daar worden ook regelmatig kamers in onderhuur gedaan. Onderhuur is echt een ideale manier om de eerste maanden van top drukte bij idealis door te komen.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 15:06

Is het een idee om een Dierwetenschappen topic aan te maken aangezien ik het idee heb dat er best veel mensen deze opleiding gaan volgen aankomend jaar.

BeFearless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 19:55

Tijdje niet meer actief geweest op bokt, maar wilde toch nog even zeggen dat we een erg leuke dag hebben gehad met mizora in Wageningen! (Twee weken geleden alweer)

En een topic voor dierwetenschappen lijkt mij een leuk idee :D

Edit: heb mijn kamer gezien en ik heb super mooi uitzicht en mijn afdelingsgenoten zijn erg aardig. Er is alleen wel een naakte vrouw op mijn muur geschilderd :')

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:58

Als iemand het topic aan wil maken ik zit op mijn mobiel.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 00:39

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 09:46

Heee ik wist niet dat hier een topic over bestond :)
Als ik uitgeloot wordt voor diergeneeskunde kom ik ook naar wageningen! Al ga ik dan niet dierwetenschappen doen zoals veel mensen hier, maar Bos- en natuurbeheer :)
Ik heb al een kamer geregeld bij project Duivendaal, een voormalig bestuursgebouw waar ze een enorm studentenhuis van hebben gemaakt :)
Nog meer mensen die in dit gebouw een kamer hebben gereserveerd? (sorry als het al ergens in dit topic wordt genoemd, heb nu even geen tijd on alles door te lezen :p)
Voor mensen die nog een kamer zoeken, eenderde van de kamers in dit gebouw is nog vrij, je zit in het centrum en op 10 minuten van de campus! :)

Edit: toch even vlug alles doorgelezen.

Gracefull schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die een kamer hebben in duivendaal?

Ik weet dat er nog een aantal kamers vrij zijn
http://www.projectduivendaal.nl/

Jij gaat dus ook in Duivendaal wonen? :) welke kamer heb je vooralsnog?

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:03

[***] schreef:
Heee ik wist niet dat hier een topic over bestond :)
Als ik uitgeloot wordt voor diergeneeskunde kom ik ook naar wageningen! Al ga ik dan niet dierwetenschappen doen zoals veel mensen hier, maar Bos- en natuurbeheer :)
Ik heb al een kamer geregeld bij project Duivendaal, een voormalig bestuursgebouw waar ze een enorm studentenhuis van hebben gemaakt :)
Nog meer mensen die in dit gebouw een kamer hebben gereserveerd? (sorry als het al ergens in dit topic wordt genoemd, heb nu even geen tijd on alles door te lezen :p)
Voor mensen die nog een kamer zoeken, eenderde van de kamers in dit gebouw is nog vrij, je zit in het centrum en op 10 minuten van de campus! :)

Edit: toch even vlug alles doorgelezen.

Gracefull schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die een kamer hebben in duivendaal?

Ik weet dat er nog een aantal kamers vrij zijn
http://www.projectduivendaal.nl/

Jij gaat dus ook in Duivendaal wonen? :) welke kamer heb je vooralsnog?

Ja ik ga ook in Duivendaal wonen! Heb je een pb gestuurd!:)

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:30

Zo ik heb even van kamer gewisseld, eerst zat ik op de begane grond en ik zit nu op de 2e verdieping in duivendaal.
Kan ik ook mooi een beetje naar buiten kijken!

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 14:31