Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo was ik ook een beetje zeker dat het min of meer in de lijn zou liggen die ik verwachtte 
Dat moest! Maar ik ga pas starten met de video's als het huiswerk beschikbaar is.
Eens zien of de tijdsbesteding een beetje te doen blijft. Mizora schreef:Ik ben bezig met een aantal cursussen. "Equine nutrition" heb ik week 1 al gedaan, ik ben nu aan het luisteren naar "Nutrition, Health, and Lifestyle: Issues and Insights" maar week 1 is al ruim 2 uur en week 2 is ruim 90 minuten. Dus ik ga die even in vertragen en overschakelen naar "The Power of Microeconomics: Economic Principles in the Real World" welke kortere lessen heeft (30 min per keer). Daarnaast heb ik me ook nog aangemeld voor "Terrorism and Counterterrorism: Comparing Theory and Practice" en "Foundations of Teaching for Learning 1: Introduction". Dus ik ga kijken hoeveel ik kan doen. Ik vind het in ieder geval ontzettend interessant allemaal.

) waardoor ik 18/20 had, maar hem nog een keertje gedaan en toen wel 20/20. Dat viel me dus 100% mee