Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben een jaar vertraagd, helaas. Ik wilde een minor combineren met werk (stage) dit was helaas geen succes. Resultaat: overwerkt, dus heb een halfjaar thuisgezeten en helemaal niets gedaan.
Gisteren mijn onderzoeksplan ingeleverd. Nu wachten op goedkeuring door 2 docenten en dan mag ik officieel van start. 
wij studeren af met een groepje van 4 op een onderwerp dat uit een door school aangedragen lijst gekozen is. Bevestiging gekregen dat we een onderzoek toegewezen hebben gekregen en nu....niks meer 
Corelli schreef:Pff ik word een beetje gestresst, mede door dit topicwij studeren af met een groepje van 4 op een onderwerp dat uit een door school aangedragen lijst gekozen is. Bevestiging gekregen dat we een onderzoek toegewezen hebben gekregen en nu....niks meer
Ik heb geen idee of de instelling al weet dat we komen, ik heb geen idee wat hun precieze onderzoeksvraag is, wanneer we beginnen, wanneer we weer naar school en naar die instelling moeten etc
En nu ik dan lees dat jullie er allemaal zo serieus al mee bezig zijn en onderzoeksvoorstellen presenteren etc, krijg ik het toch een beetje warm!

Szan schreef:Misschien is het een idee om een lijstje bij te houden met de opleiding waarvoor iedereen afstudeert? Dat scheelt straks een hoop terugbladeren en dubbele vragen

Citaat:Boktnaam - Opleiding - Wanneer afstuderen
LePapillon - SPH - Juli
LePapillon schreef:Gefeliciteerd amy_leftover!!
Szan schreef:Misschien is het een idee om een lijstje bij te houden met de opleiding waarvoor iedereen afstudeert? Dat scheelt straks een hoop terugbladeren en dubbele vragen
Goed idee! Als iedereen zich hieronder even toe wilt voegen..Citaat:Boktnaam - Opleiding - Wanneer afstuderen
LePapillon - SPH - Juli
Soleado - Commerciele Economie - September
LePapillon - SPH - Juli
Soleado - Commerciele Economie - September
Toad - Lerarenopleiding Engels - Augustus
CCCCC - Bedrijfsadministratie niv 4. - Juni/Juli
x_Anne_x - Pabo - Juni/juli
Akshay - Toegepaste Biologie (HBO) - Juli/Augustus
WillemYntJee - Diermanagement - juni/juli

LePapillon - SPH - Juli