Voor de duo ben ik te oud, geen idee, voor het ministerie wel. Je krijgt een gewoon, erkend diploma en voldoet aan alle eisen die landelijk gesteld worden.
Ik zit er ook aan te denken, maar had eerder eigenlijk niet echt aan NHA gedacht. Na dit topic ga ik toch maar wel voor NHA denk ik zo, kan alleen niet kiezen waarmee ik wil beginnen!
Wat is je beroep, wat wil je er mee doen? In welke branche werk je of wil je werken? Ik heb met veel plezier PR en Voorlichting gedaan (cursus) en ook Praktijkdiploma INformatica, hoewel informatica zo snel ontwikkelt dat het nauwelijks de moeite is een cursus te doen. Verder ook psychologie gedaan en nu dus MBO gehandicaptenzorg.
Tja, er zijn mensen die het schriftelijk studeren niet aan kunnen/willen omdat er dan minder begeleiding is. Er zijn ook mensen die de begeleiding van het schriftelijk studeren niet nodig hebben. In hoeverre je begeleiding wilt/nodig hebt hangt natuurlijk van jezelf af. Daarnaast hangt het ook van de cursus of opleiding af die je wilt volgen. Niet alle opleidingen worden zonder begeleiding aangeboden.
hallo, ik meld me even ik ben van plan om een thuis studie te volgens hoe bevalt het jullie ? je krijgt bijvoorbeeld minder begeleiding dan op een school wat vinden jullie daar van ?
ik heb ook zitten denken aan een thuisstudie.. maar dan wil ik hem graag vanuit het buitenland doen. Wil namelijk graag daar aan t werk, maar toch ook wel een opleiding doen, maar niet 4 jaar lang weer 5 dagen per week naar school.
het gaat dus om een HBO opleiding, bij welke instelling maakt niet veel uit, als het maar betrouwbaar is!! Ik zit te denken aam bedrijfskunde, iemand hier ervaring mee?
masyo
Geplaatst: 18-03-16 10:57
Hallo!
Ik weet niet of er gereageerd zal gaan worden, maar probeer het toch Ik wil mij inschrijven voor examen maar er is niet goed terug te vinden waar ik me in kan schrijven. Weten jullie hoe dit moet?
Ik doe trouwens de cursus Medewerker Personeelszaken.
Ik denk bij de Studentenplaza. Ik ben een paar jaar geleden begonnen en moet een document downloaden. Geen idee of je je voor nieuwe gestarte studies al online in kunt schrijven. Anders even de helpdesk bellen. Nummer staat ook in de plaza.