Outreachend werken, vanaf volgende week woensdag. De rest van mijn rooster staat nog niet online, ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien. Welke ga jij volgen?
Net pas m'n formulier per mail gekregen en ingestuurd. Hoop bij God's gratie niet dat ze dat woensdag willen plannen. Dan neem ik serieus al m'n kinderen mee hoor!
Was dus zelfs bij ons in de deeltijd nog zo, terwijl dat over het algemeen toch weloverwoge studiestarters schijnen te zijn
RelarDevi
Geplaatst: 27-08-12 20:19
Als ik goed heb, heeft SPH 1e jaars nu 120 studenten.
Ik snap het niet meer hoor, kon niet in mijn hva mail komen. Over en weer gemaild met de IT helpdesk. Ik moest maar langs de servicebalie gaan op de school. Krijg ik vandaag een mail van IT helpdesk dat de probleem toch ingewikkelder is dan het is. Of ik ff mijn telefoonnummer wil geven. Kan niet, het moet toch echt wel via mail. Net wou ik kijken wat de status is van mijn collegepas, kan ik nu opeens ook niet meer inloggen. Hmhmhm...
Is dat ook Amstelcampus? Ik ken al die locatienamen niet
RelarDevi
Geplaatst: 27-08-12 21:28
Jeutje, ik denk dat je best een bus later kan pakken. Het is namelijk maar 5 minuten met metro van Amsterdam Centraal naar Weesperplein. En dan maximaal 5 tot 10 minuten lopen.
Gelukkig kan ik lekker met fiets naar school. Ahhhh.