chantal: heb je eigen paard of gebruik je van school? portfolio keken ze bij mij helemaal niet nnaaar
Bij ons wel hoor, moesten we tijdens het individuele gesprek inleveren met de rest van het papierwerk
chantalboes
Geplaatst: 18-06-12 11:37
Ik heb nog geen eigen paard maar wel een paard op lease. eerst om te kijken of ik zelf een klik met hem heb en dan om te kijken of hij geschikt is voor de opleiding Naar de intake neem ik geen paar mee
ik ga trouwens horse en business doen, maar hoef me eigen paard niet mee. en ook geen rijkleding of dergelijk aan te hebben. ik moet alleen een filmpje mee van stap/draf/galop, opstappen en een sprongetje... en de formulieren invullen die ik opgestuurd heb gekregen. ik moet ook aankomende dinsdag (morgen dus) maar om half 1! als ik erover nadenk, word ik toch wel een klein beetje zenuwachtig... maar zo streng zijn ze niet meer toch met toelaten?
xMercury
Geplaatst: 18-06-12 12:34
astwice schreef:
waarom niet mercury?
Omdat ik gezakt ben en het doet me te veel pijn om hem te lezen haha. En inderdaad die mevrouw die bij ons de intake deed, vond het portfolio heel belangrijk zei ze!
Een filmpje meenemen? Dus je hoeft niet daar te gaan rijden.? Begrijp ik de brief dan verkeerd of moet ik dat ook, in die brief staat digitale test met stap draf galop en springen. ik dacht dat je daar ging rijden en dat hun het filmen!!?
Aaah paniek, dan moet ik nu dus nog een filmpje gaan maken!!
Anoniem
Geplaatst: 18-06-12 13:04
Anoukk_ schreef:
bizzy: heb jij al brief gehad in welke groep je komt in september? ik zit in :d12. 51s
Dan zit je bij mij in de klas
xMercury
Geplaatst: 18-06-12 13:06
Bizzybijtje schreef:
Anoukk_ schreef:
bizzy: heb jij al brief gehad in welke groep je komt in september? ik zit in :d12. 51s
Dan zit je bij mij in de klas
En bij Iris als er IMPOSSIBRU doet
Ed_Pin
Geplaatst: 18-06-12 13:41
chantalboes schreef:
Aaah paniek, dan moet ik nu dus nog een filmpje gaan maken!!
ja, denk ik wel. ik had vandeweek in 1 avond een filmpje. vriendin meegenomen. opgestapt, had hindernisje neer gezet van te voren. deed even stap draf en galop en sprong over de hindernis. filmpje van 5 min. en zo gedaan!