Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Just_Sannee schreef:TS, jij bent een keer een kat vergeten mee te geven, ik ben serieus een keer m'n kat vergeten mee te nemen naar huis..
Ik kom bij de dierenarts aan om m'n kat op te halen die een gebitsbehandeling had gehad, ik reken een flink bedrag af, spreek nog het een en ander door met de arts, bedank hem vriendelijk, loop maar buiten, stap in de auto en onderweg naar huis denk ik ineens.. huh...![]()
Arm dier stond nog op de balie op me te wachten![]()
Amandavd schreef:love_western schreef:Wij hadden eerder een pekingees.
En onze DA wist precies hoe ze was. Heel vrolijk doen en met de staart zwaaien als je er aankwam. Totdat je haar wou oppakken of aaien. Dan greep ze je. Alleen mijn moeder kon alles met haar doen.
En we moesten regelmatig naar de DA toe. En alle stagiaires vonden haar zo lief.
Dus zei de DA: Pak haar maar op. En hij had intussen alweer de grootste lolWij ook natuurlijk.
En die reacties telkens, DA had regelmatig de slappe lach
Dat vind ik alles behalve grappig, ik ben zelf paraveterinair in opleiding en wij hadden ook zo´n grapjas met zo'n hondje die ook echt beet. Daar hou je wel even wat schrik aan over hoor. Wij hebben het gehad met een Boxer, die tijdens een bloedafname ineens uitviel naar de DA en zijn baasje achteraf pas zei dat de andere DA hem een snuitje omdeed omdat hij dat wel eens eerder had gedaan. Sindsdien ben ik behoorlijk argwanend naar Boxers toe.
Anoli schreef:DA is een driekleur poes aan het scheren voor steril. En ik zie 2 ballen...
hele discussie gehad met DA, want hij dacht dat ik hem weer eens voor de gek hield maar hé het was mooi wel een driekleur kater