Astaloca schreef:vivalavida, zijn die banen als receptioniste nu niet in overvloed? Al zit je misschien in een ellendige omgeving..
Was het maar zo'n feest, dan zocht ik niet al zo lang naar werk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melisding schreef:Werk vinden is op dit moment echt een hel. Sta bij een stuk of 6 verschillende uitzendbureaus ingeschreven, maar er word nooit gebeld. En natuurlijk houd ik het zelf ook goed in de gaten.
Dus als iemand iets weet in de directe (heb geen rijbewijs) omgeving van Vianen (ut) dan ben ik weer blij
x_Irisje_x schreef:Gisteren gesprek gehad, zou morgen mijn tweede gesprek hebben.
Maar net heb ik ze gebeld dat ik niet verder ga. Functie (office manager) is toch echt onder mijn niveau... vind ik zonde
Winged schreef:x_Irisje_x schreef:Gisteren gesprek gehad, zou morgen mijn tweede gesprek hebben.
Maar net heb ik ze gebeld dat ik niet verder ga. Functie (office manager) is toch echt onder mijn niveau... vind ik zonde
tjah.. Dan zou ik toch zo zijn dat ik de baan wel aannam maar ondertussen wel verder keek. Liever iets dan helemaal niets en wie weet opent het wel weer deuren. Maar dat ben ik.