Vooral bewijzen vind ik echt super moeilijk..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gracezellaa schreef:Hebben jullie trouwens nog genoeg tijd voor paarden?
xCathy schreef:Mag ik me ook melden?
Ik ben me echt kapot aan het werken om te slagen, maar echt lukken wil het nog niet..
Dit zijn nu m'n vakken + gemiddelde cijfers:
Nederlands: 6.4
Engels: 6.8
Duits: 5.7
Wiskunde B: 5.3
Natuurkunde: 5.5
Scheikunde: 5.6
Biologie: 7.0
Economie: 6.1
Muziek: 8.4
Ik weet dus nog niet of ik het ga halenTerwijl ik er wel hard voor werk, maargoed de omstandigheden zitten niet altijd mee....
Iemand die hier heeeeeeel goed is in Wiskunde B?
Gracezellaa schreef:Hebben jullie trouwens nog genoeg tijd voor paarden?
xMarloess schreef:Wij gaan nu gewoon via het normale rooster verder en oefenen de examenstof nog een beetje. Ik ben deze week alleen niet zo gemotiveerd omdat we net toetsweek achter de rug hebben
Vandaag een 6,8 voor duitse brief teruggekregen en een 6,3 voor biologieNu alleen nog ak en de rampvakken wisk en sk.
Citaat:Ja wij hebben dus de komende 4 weken van elk vak 4 uur (!!) op één dag, en dan ga je gewoon de stof weer extra oefenen en krijg je tips en zo en die dingenEcht heeel erg chil, krijg je een beetje overzicht
En Leiden, tsja tis wel een grappige stadBen er onderhand een beetje op uitgekeken haha
En ja een jaar high school, ik wilde sowieso al een tussenjaar en ergens ver weg gaan, gewoon omdat dat nu het beste moment is weetjewel, en toen werd het al gouw dit omdat amerika echt een gaaf land is ^^ En een beetje aardige mensen die wel open staan voor vreemdelingen en zoHeb er wel zin in, maar kijk er ook wel een beetje tegenop...
Naja, eers maar eens slagen
Wat ga jij studeren en waar?
Ga je daar dan ook alle vakken etc volgen? En moet je dan als je terugkomt in Nederland gewoon als 1ejaars beginnen? Sorry ben benieuwd haha, lijkt me echt heel gaaf, een jaar in de VS!
Ik ga bedrijfs- en consumentenwetenschappen studeren, en helaas hebben ze die studie alleen in Wageningen.. Had veel liever een grote stad, maar ik ga de enige studie die me interessant lijkt niet weggooien omdat ik de stad niet leuk vind