Hilda79 schreef:HR Gefeliciteerd!
Joyce, je zit tegenwoordig in een bubble bij Google en verschijnt random. Tenminste zo heb ik het begrepen. Ik krijg er zelf ook geen grip op met mijn eigen site dus kan je ook niet verder helpen.
Dank je Hilda!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:@HorseRunner: Ik laat het maar gewoon zo, het was niet zo'n hele belangrijke mail, maar ik had hem graag willen beantwoorden. Het is een goede les voor de volgende keer, via PB heb ik al een tip gekregen over het instellen, zodat hij inderdaad in de webmail blijft staan als ik het per ongeluk wis op mijn telefoon.
Gelijk nog een vraagje, ik merk steeds meer dat ik niet zo goed vindbaar ben via Google, alleen als je heel erg specifiek zoekt kom je me tegen en zelfs dan nog niet eens altijd. Nu zag ik dat ik bij mijn webshop Meta Keywords en Meta Descriptions in kan vullen en ik gok dat ik daar eens wat mee moet gaan doenWie kan mij een voorbeeld geven van wat ik daar bij in moet vullen en wat het voor de zoekresultaten doet? Die Keywords snap ik geloof ik al, maar vooral die Description word ik niet echt wijs uit.
Szan schreef:Wij zijn vandaag naar de Utrecht Trade Mart geweest. Twee leveranciers die al toegezegd hebben, hebben we daar nog even uitgebreid bezocht. En... waarschijnlijk hebben we er nog 2 leveranciers bij! Het is nu zo ontzettend concreet allemaalDe opening van de webshop staat nu op half april gepland..
LHO schreef:Nouja het heeft wel zin, maar het zal ansich weinig uitmaken. Zie het alsof je per 'keyword' punten uitdeelt, 5 punten voor een externe link naar jou (bijv Webdesign en niet Linkje), 5 punten voor je domeinnaam, 3 voor je url, 1 voor iedere keer dat je een woord noemt op je site, en 1 voor je meta-keywords. (Punten zijn voorbeelden, Google heeft daar eigen, niet openbare, algoritmes voor die dat nog veel mooier kunnen, maar dit geeft een beeld).
Zo'n keyword helpt dus wel een beetje, maar gaat niet hét verschil maken. En het moet absoluut relevant zijn; niet relevante keywords gaan enkel tegen je werken. En het bewust proberen te neppen van Google (bijv. tekst met keywords/links in de achtergrondkleur) kan resulteren dat je definitief uit de index van Google verdwijnt. Kan je mij weer inhuren om je weer een beetje redelijk terug er in te krijgen
11AFotograaf schreef:Heb je nog tips over hoe je het beste je keywords kan bepalen? Ben bezig met nieuwe teksten, maar vind het lastig om te bepalen welke het beste/belangrijkste zijn.
joyce2 schreef:@LHO: Dan zoek je heel specifiek op een product, dan ben ik vaak idd wel te vinden. Maar als iemand gewoon op "hondenspeelgoed" zoekt, zal ik niet snel gevonden worden.
holly schreef:Wat bedoel je met mb's te kort?
Meer opslagruimte nodig dan day je host aanbied?
Hoeveek verbruik je dan/bied hij aan?
keywords en description kan ook automatisch gaan, dus voordat je daaraan gaat veranderen, even navragen bij de maker van je site of dat gerust kan.
LHO schreef:Ik moet onderhand een factuur gaan sturenMaarem, maak eens een categorie Speelgoed aan, zodat je de url /honden/speelgoed krijgt. En dan ook een omschrijving waar dat instaat. Link een keer vanaf een introducerend verhaal vanaf je entry page naar je hondenspeelgoed-verzamelpagina.
(Dus "Wij van Fuzzylicous hebben Hondenspeelgoed bladiebla's en meer!)
LHO schreef:11AFotograaf schreef:Heb je nog tips over hoe je het beste je keywords kan bepalen? Ben bezig met nieuwe teksten, maar vind het lastig om te bepalen welke het beste/belangrijkste zijn.
Groot deel is gevoel. Ik doe dat samen met mijn vriendin, die heeft Nederlands gestudeerd en is een ubertaalnazi. Grofweg: Stel het onderwerp van je site vast, en de onderwerpen per pagina, en kijk wat daar relevant bij is en wat je verwacht wat jouw potentiële bezoekers zoeken.
En pas eventueel het onderwerp van die pagina aan, aan wat je potentiële bezoekers zoeken
Kaaaren schreef:holly schreef:Wat bedoel je met mb's te kort?
Meer opslagruimte nodig dan day je host aanbied?
Hoeveek verbruik je dan/bied hij aan?
keywords en description kan ook automatisch gaan, dus voordat je daaraan gaat veranderen, even navragen bij de maker van je site of dat gerust kan.
op het moment hebben we 250mb. En dan mag je zo veel domeinnamen hebben als je wil. wij hebben er 3 waarvan 1 dus mijn eigen.
Had mijn portfolio iets te groot gemaakt en daardoor zat alles 'vol'.
zit er over te denken het te updaten, voor beetje meer geld heb 1,5 gb. dus dan kan ik lekker vooruit