bleh ik zit inmiddels al wel heel lang te wachten bij de kapper Ze zeggen dat ik binnen 5 minuten aan de beurt ben... Dus ik hoop dat dat ook echt zo is...
Nou sowieso zijn magnetronmaaltijden echt stroef qua prijs/kwaliteit verhouding dus dat zou m sowieso niet worden voor mij Als ik al een magnetron had..
Vanavond lustrum diner op de vereniging 100 jarig bestaan!! Wooooeee
Weet je wat ik trouwens echt aso vind.. Van die mensen die in de UB hun plekje claimen en dan op een gegeven moment anderhalf uur pauze gaan houden -.- lekker als je dan binnen komt en er is geen plek.. Ik zit hier nu al ruim een uur en de plek naast mij was bezet maar die is nu net pas terug gekomen
Was ook geen magnetronmaaltijd haha. Is soep, maar ben altijd te lui om te koken...
Pfff dat is zuur
margreet4
Geplaatst: 16-01-12 15:04
Dat is idd zuur van de UB!!! Ik ga daar eigenlijk nooit heen, studeren jullie daar altijd???
Ik moet over een klein kwartiertje weg, aan de ene kant wel zin, maar ook weer niet Wat erg zeg!! Hoop dat het niet al te druk is en dat ik er ook aan toe kom om wat info op te zoeken voor opdrachten!!
Oeh ik haal eigenlijk ook nooit magnetronmaaltijden, vind ik niet lekker En ze zijn nog eens duur ook idd!! Was vandaag ook te lui om te koken Heb makkelijk gedaan! Morgen kook ik weer
Ja in de UB is het toch wat meer een studieomgeving.. Mijn kamer is vooral een SOG omgeving Ook al zit ik af en toe ook wel stiekem te bokken
Nuttig: muziek luisteren tijdens het sommetjes maken. Niet alleen zodat je de piepende ademhaling van je buurvrouw niet hoort, of dat je dan minder getik hoort op de uitslover aan de andere kant die op zijn iPad sommetjes maakt (en niet zoals het hoort op een 10 000 pagina's dik collegeblok ), maar ook zodat je het snoertje tussen de pagina kan doen waar de antwoorden staan Efficient studeren heet dat!
_Mara_
Geplaatst: 16-01-12 15:10
Succes Margreet!
En oliebollen in de magnetron... hmm zou niet mijn eerste keus/gedachte zijn. Beetje jammer van de brandlucht, heb ook geen idee hoe je dat eruit moet krijgen. Slijt dat niet door de jaren heen ofzo.
En de UB, hmm soms heb ik een periode dat ik er vaak zit maar eigenlijk zijn die periodes maar sporadisch. Zeker in tentamenweek is het daar niet leuk druk en hangt er een klimaat van een tropisch zwembad. SOG-gen doe ik daar toch ook wel aangezien ik me laptop meeneem om te studeren. Over soggen gesproken, heb net de badkamer en keuken schoongemaakt.
Ik wilde heel graag bij ons op school in de UB gaan studeren, maar die zijn ze aan het verbouwen dus kan al 3 ewken niet bij boeken.. Beetje jammer dat ik die toch echt nodig heb om te leren aangezien ik die niet kan bestellen..
Nee joh, dan banketstaaf we over het eten nog steeds hier, maar anders wordt het Modje boos
Magrathea
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-12 15:24
Maar dan moet er wel een democratische stemming over komen
En trouwens, ik vind het het best wel ontopic blijft hoor
Bliksem
Geplaatst: 16-01-12 15:27
Ooo ik had niet eens gezien dat het geen HKtopic was, de titel zag er zo HK-achtig uit.
Ja tuurlijk; Ik ben Shelley, 21 jaar oud, studeer Criminologie in Leiden. Ik zit nu in mijn 3e jaar, dus ik begin zo langzamerhand met afstuderen/bachelorscriptie en dat soort tijdrovende dingen. Na mijn bachelor wil ik stoppen, omdat mijn passie totaal niet in de Criminologie ligt. Ik wil daarna verder gaan met Veterinaire natuurgeneeskunde op HBO niveau. Ik woon in Delft, ben lid bij Virgiel en ik werk al bijna 3 jaar bij een Italiaans restaurant hier in de binnenstad. Verder heb ik al 13 jaar een super leuke mini-shetlander waar ik helemaal gek mee ben en sinds Nov '08 een Belgisch trekpaard als bijrijdpaard waar ik ook centered riding lessen mee krijg.