Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoompje schreef:DebGizmo schreef:Snoompje dat zal best redelijk verdienen of niet? In welke richting moeten we dan denken? Gewoon uit nieuwschierigheid
Uhm ja, mannen zijn bereid 175 euro voor een uurtje te betalen
Afhankelijk van het aantal gasten zit ik meestal tussen de 2 en 3 duizend netto per maand voor 3 dagen per week werken
loveshadow schreef:Als bijbaantje verwijderde ik vorig jaar de modder van de vondsten van een kerkhofopgraving.
Limonade schreef:Snoompje schreef:Uhm ja, mannen zijn bereid 175 euro voor een uurtje te betalen
Afhankelijk van het aantal gasten zit ik meestal tussen de 2 en 3 duizend netto per maand voor 3 dagen per week werken
Nondeju ik heb het verkeerde beroep gekozen! Staan er nog ergens vacatures open?![]()
Hahaha nee geintje. Leuk dat je er zo open over bent! Imo ook niets om voor te schamen.
Cowgirl schreef:Lotus is volgens mij iemand die een slachtoffer speelt bij een nep ramp. Oftewel een trainings ongeval voor bv politie, ambulance en brandweer.
Nee ik heb niet gegoogeld.
Eva_Arno schreef:rommulus schreef:Ben benieuwd of er wel mensen zijn die het weten
Bedoel je meer in de zin van lotus patient? dus dat je situaties na simuleert en leerlingen/medewerkers moeten hierop inspelen en tot oplossingen komen?
En zoals al eerder genoemd werd, als leerling verpleegkundige heb ik af en toe wel t idee dat ik een vreemd beroep heb gekozen
Snoompje schreef:DebGizmo schreef:Snoompje dat zal best redelijk verdienen of niet? In welke richting moeten we dan denken? Gewoon uit nieuwschierigheid