Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) 

hoe DendroFleur de Bascule omschrijft, zo ervaar ik het ook. 
PartoutZ schreef:Dat zou ik je wel afraden als je een fulltime baan, huishouden & eigen paard hebt hoor
Ik doe nu alleen de paarden sportmassage, dat is al pittig genoeg om te combineren.

PartoutZ schreef:Ja als je het zo bekijkt
Zij had iig de ervaring dat het minder werd.
Dat is waar! Maar ik wil zoveel, miss ligt het daaraan
Moet zeggen dat b.v. van de wedstrijden weinig terecht komt momenteel, ook sociaal leven staat op een wat lager pitje. Maar doordat ik het allebei doe (de humane de verkorte opleiding) ben ik als het goed is, wel in november helemaal klaar en kan het 'echte' werk beginnen
zeker gezien alle pauzes vanwege blessures of het weer & weer opnieuw opbouwen.. dus snap nu wel hoe jij het doet, dan lukt het idd wel
! Van de week heb ik (eindelijk, foutje bij de ngs) mijn theorie van de humane sportmassage behaald ( 3 x 7 en 1 x 6) dus dat is ook een last van m'n schouders!fliam schreef:PartoutZ schreef:Dat zou ik je wel afraden als je een fulltime baan, huishouden & eigen paard hebt hoor
Ik doe nu alleen de paarden sportmassage, dat is al pittig genoeg om te combineren.
Dat is pittig, maar mij lukt het wel. Waar een wil is...![]()
Er zijn zorgverzekeringen die behandeling van sportmasseur vergoeden. Daarnaast heeft een therapeutisch masseur een ander takenpakket dan een sportmasseur.

PartoutZ schreef:Geen vooropleiding nodig, kennis van paarden is wel gewenst. Opleiding is wel op HBO niveau.
Als je je diploma haalt kom je bij hun in het register
Je kan dus professioneel aan het werk hiermee, anders verbind de Bascule/Gisella haar naam niet aan je.
jij wel?